beantwoord

Krijg internet niet aan de praat

• 14 januari 2019
  • 5 reacties
  • 102 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,

Vorige week mijn nieuwe pakket ontvangen en zondag proberen aan te sluiten maar helaas krijg ik geen verbinding met internet.

In mijn meterkast kom ik de bovenstaande situatie tegen:
Dit is een nieuw huis voor mij en ik weet niet wat dat Alcatel kastje doet
Is het kastje op foto 1 de binnenkomende lijn?
Het snoer hiervan gaat via het Alcatel kastje wel naar de telefoonaansluiting boven het Alcatel kastje.
Ik heb het modem ook al eens gereset en op het modem branden alleen de lampjes power en wireless en services.

Ik weet niet of er iemand van Telfort mee kijkt maar let op want ik weet niet of mijn adres gegevens in mijn account wel kloppen.
In mijn oude huis had ik Telfort en ik heb tijdelijk ergens anders gewoont en zit nu in het nieuwe huis.
Maar ik weet niet of jullie dit correct zien.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 16 januari 2019, 15:03

Hoi Bruce! Bedankt voor je bericht. Alexandra is er niet, vandaar een bericht van mijn kant. Ik zie dat je gisteren telefonisch contact hebt gehad en dat er een ticket voor een monteur is aangemaakt. Heb je een afspraak kunnen maken? Als ik hierin nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag van je en help ik je verder.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hi Bruce, goed dat je bij twijfel een topic start, zodat wij en anderen je kunnen helpen met de aansluiting :)

Het kastje op foto 1 lijkt inderdaad de binnenkomende lijn te zijn. Ik kijk ook graag even voor je na hoe het met je abonnement en het signaal zit, zeker gezien je toelichting! Het adres dat in je profiel staat, is dat je huidige adres waar je je pakket gaat aansluiten? Kan je voor mij daar je klantnummer en naam waar het contract op staat, in je profiel, aan toevoegen? Laat je weten wanneer je ze hebt toegevoegd?
Reputatie 1
Badge
Ik heb je een PM gestuurd 🙂
Reputatie 1
Badge
...
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Bruce! Bedankt voor je bericht. Alexandra is er niet, vandaar een bericht van mijn kant. Ik zie dat je gisteren telefonisch contact hebt gehad en dat er een ticket voor een monteur is aangemaakt. Heb je een afspraak kunnen maken? Als ik hierin nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag van je en help ik je verder.
Reputatie 3
Badge +1
Dat alcatelkastje is een oude splitter die werd gebruikt om het ADSL signaal van het telefoonsignaal te scheiden toen er nog geen gebruik werd gemaakt van VOIP.

Het kabeltje dat nu in "line" zit van de Alcatel splitter zou je gewoon in de DSL ingang van de Experiabox moeten doen.

Reageer