beantwoord

KPN SuperWifi

• 14 juni 2020
  • 3 reacties
  • 608 keer bekeken

Wij zijn onlangs via telfort bij kpn terechtgekomen.....nu heeft kpn een aanbieding voor nieuwe klanten, twee gratis superwifi punten, kom ik als voormalig telfort nu ook in aanmerking voor deze aanbieding? Of moet ik mijn telfort abo's dan beeindigen en opnieuw bij kpn aanmelden?

Mvg

Gerrit

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 23 juni 2020, 09:27

Hoi @Gerrit2000, je bent nog niet over naar KPN :slight_smile:  Op 26 januari zijn alleen onze mobiele abonnementen overgezet, de Thuis pakketten volgen later dit jaar. Op dit moment is nog niet bekend wanneer precies, maar daarna ben je echt een KPN klant. Nu ben je nog gewoon een Telfort klant.

SuperWifi is de naam van het product, het is dezelfde WiFi techniek (dat is een internationale standaard, overal ter wereld gebruikt) die ook in de Experia Boxen wordt gebruikt. 

De SuperWifi actie die KPN heeft is alleen beschikbaar bij een nieuwe KPN aanvraag. Niet bij een wijziging of de automatische overgang vanuit ons. Als je daarvoor in aanmerking wilt komen zal je inderdaad zelf aan aanvraag kunnen doen bij KPN en daarbij aangeven dat je voor de SuperWifi kiest i.p.v. korting. Als je dat doet, zullen eventuele @telfort e-mailadressen vervallen, ook als je tv bij je abonnement hebt worden opnames niet meegenomen. Het Telfort abonnement zoals je het nu hebt zal dan helemaal gestopt worden.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Als je vanaf Telfort zelf overstapt dan ben je dus een nieuwe klant en m.i. kom je dan in aanmerking voor de super WiFi, let wel op dat je dan je Telfort mail accounts kwijt bent

Als je wacht totdat Telfort thuis wordt overgezet naar KPN thuis geld deze aanbieding niet , maar je behoud dan wel je Telfort mail adressen

Houd er ook rekening  mee dat er niks super is aan die wifi punten het is de meest misleidende reclame ooit die ik gezien heb.

Als je huidige verbinding al laag is wordt dat niet beter!

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Gerrit2000, je bent nog niet over naar KPN :slight_smile:  Op 26 januari zijn alleen onze mobiele abonnementen overgezet, de Thuis pakketten volgen later dit jaar. Op dit moment is nog niet bekend wanneer precies, maar daarna ben je echt een KPN klant. Nu ben je nog gewoon een Telfort klant.

SuperWifi is de naam van het product, het is dezelfde WiFi techniek (dat is een internationale standaard, overal ter wereld gebruikt) die ook in de Experia Boxen wordt gebruikt. 

De SuperWifi actie die KPN heeft is alleen beschikbaar bij een nieuwe KPN aanvraag. Niet bij een wijziging of de automatische overgang vanuit ons. Als je daarvoor in aanmerking wilt komen zal je inderdaad zelf aan aanvraag kunnen doen bij KPN en daarbij aangeven dat je voor de SuperWifi kiest i.p.v. korting. Als je dat doet, zullen eventuele @telfort e-mailadressen vervallen, ook als je tv bij je abonnement hebt worden opnames niet meegenomen. Het Telfort abonnement zoals je het nu hebt zal dan helemaal gestopt worden.

Reageer