beantwoord

kpn netwerk upgrade

  • 10 oktober 2016
  • 36 reacties
  • 883 keer bekeken


Toon het eerste bericht

36 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Nog niet...
Geen reactie van telfort helaas??
Reputatie 8
Badge +19
Abonnement aanpassen? Daar gaat het niet om. Ik heb een 50Mbit abonnement en krijg maar maximaal 21 ( en vaak in werkelijkheid minder). Zodra het kan zou ik willen dat telfort meer snelheid levert. Misschien kan iemand van telfort zelf hier iets over zeggen?
Er zijn twee situaties mogelijk want elke klant heeft minimaal het 50 Mbit 'Standaard' abonnement.
Alle 'oude' abonnementen vallen daar ook onder, dus al heb je een oud ADSL abo tot 20 Mbit of een nieuw VDSL abo tot 50 Mbit, alles valt onder het 'tot 50 Mbps' abonnement.
Ik kan hier vandaan uiteraard niet zien welk type abonnement je 'ooit' hebt afgesloten en het is goed mogelijk dat je op zijn minst je abonnement met een jaar moet verlengen om de snelheidsverhoging te krijgen.

De tweede situatie komt er op neer dat je automatisch bericht krijgt van Telfort wanneer je snelheid binnen je bestaande abonnement wordt verhoogd, en je 'vanzelf' de hogere snelheid krijgt zonder aanpassing van je abonnement.

Maar het zou inderdaad fijn zijn als een Telfort medewerker hier even naar zou kunnen kijken en duidelijkheid kan geven over de status van je huidige abonnementsvorm... 😉
Abonnement aanpassen? Daar gaat het niet om. Ik heb een 50Mbit abonnement en krijg maar maximaal 21 ( en vaak in werkelijkheid minder). Zodra het kan zou ik willen dat telfort meer snelheid levert. Misschien kan iemand van telfort zelf hier iets over zeggen?
Reputatie 8
Badge +19
Dank je enterprise. Daar had ik inderdaad gekeken, maar dan moet ik dat dus zelf in de gaten houden. Zodra het mogelijk is zou ik een upgrade willen omdat het internet de laatste maanden dramatisch is. Het zou mooi zijn als telfort dit zelf direct uitvoert zodra het mogelijk is, zonder dat ik regelmatig moet kijken of ik het al kan aanvragen.
Ja, dat moet je zelf in de gaten houden en op het gewenste moment na de upgrade zelf aanvragen.
Telfort mag namelijk niet zonder jouw toestemming zomaar je abonnement wijzigen of aanpassen.
Maar dat snap je wel, denk ik..?
Dank je enterprise. Daar had ik inderdaad gekeken, maar dan moet ik dat dus zelf in de gaten houden. Zodra het mogelijk is zou ik een upgrade willen omdat het internet de laatste maanden dramatisch is. Het zou mooi zijn als telfort dit zelf direct uitvoert zodra het mogelijk is, zonder dat ik regelmatig moet kijken of ik het al kan aanvragen.

21 MBit is toch niet meer van deze tijd?
Reputatie 8
Badge +19
En hoe weet ik, wanneer ik de upgrade kan aanvragen of wanneer KPN de werkzaamheden aan de wijkkast heeft uitgevoerd? Of moer ik dan steeds maar de postcodechecker blijven controleren? Dat zou toch toch automatisch bekend moeten worden bij Telfort?
Dat kan je zien als je in onderstaande link je postcode en huisnummer invoert.

https://netco-fpi-info.fourstack.nl
En hoe weet ik, wanneer ik de upgrade kan aanvragen of wanneer KPN de werkzaamheden aan de wijkkast heeft uitgevoerd? Of moer ik dan steeds maar de postcodechecker blijven controleren? Dat zou toch toch automatisch bekend moeten worden bij Telfort?
Reputatie 8
Badge +2
Hi nozem,

Bedankt voor het aanmaken van een topic.

Zodra KPN jouw wijkkast onder handen neemt, zal het kort daarna mogelijk zijn om daar via ons een upgrade op aan te vragen. Onze postcodecheck is namelijk volledig gebaseerd op de administratie van KPN. Zodra zij hun administratie hebben bijgewerkt naar aanleiding van deze upgrade, worden hogere snelheden bij ons ook leverbaar.

Weet je zo voldoende?
Badge
Kijk eens op onderstaande link

https://netco-fpi-info.fourstack.nl/


Dat had ik dus al gedaan 😉. Daar staat Q1 2017 (kwartaaltje meer of minder). Mijn vraag is dus of telfort dan ook die verbetering gaat door voeren in hun pakketten zodat ik er ook gelijk gebruik van kan maken.
Reputatie 8
Badge +17
Kijk eens op onderstaande link

https://netco-fpi-info.fourstack.nl/

Reageer