beantwoord

KPN aanbod

• 13 juni 2020
  • 14 reacties
  • 336 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +3

KPN heeft alle bestaande klanten individueel benaderd met een aanbod om over te stappen op een pakket van KPN.

https://www.telecompaper.com/nieuws/minderheid-van-telfort-klanten-blijft-bij-kpn--1342299

Hier nog geen aanbod gehad. Komt dat nog wel?

icon

Beste antwoord door JanD 22 juni 2020, 09:54

Hallo @Reacher 

Geen aanbod? Dus gewoon over. Dat zou een flinke verhoging van abonnementskosten inhouden

Voor alle duidelijkheid, je hoeft niet over te stappen als je denkt dat dat financieel of anderszins niet in jouw voordeel is.

Als je gewoon bij TFT blijft verandert er in principe niets aan je diensten en voorwaarden.

Het enigste verschil na einde contract is dat je per maand op kunt zeggen, maar in principe loopt je contract met TFT gewoon voor onbepaalde tijd door.

Zie ook onderstaande link voor nadere uitleg:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/telfort-en-kpn-gaan-samen.htm

Bekijk reactie

14 reacties

Hallo @Reacher , hier nog geen persoonlijk aanbod gehad van KPN, heb ik ook geen behoefte aan.

Je kunt ook zelf het aanbod van KPN op hun site bekijken en als ik een vergelijkbaar pakket neem bij KPN ben ik vele malen duurder uit.

Je houdt dezelfde prijs en voorwaarden. Je kunt nog wel je Telfort contract vernieuwen met een korting.

En dan volgend jaar verder zien. Gewoon elk jaar een belletje naar je provider en vragen om korting.

Telfort zal minimaal ruim een maand van tevoren bekend maken wanneer de overgang plaats zal vinden, net zoals dat gebeurd is bij mobiel.

Dan zal ik wederom proberen mijn TFT thuisabo te verlengen met een leuke korting.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Reacher, dat artikel klopt niet. Voor jouw diensten Thuis krijg je geen aanbod. Je krijgt nog wel bericht wanneer het over gaat naar KPN. Als je nu namelijk overstapt naar KPN raak je bijvoorbeeld je e-mailadressen kwijt en je opnames. Bij de automatische overgang niet. Natuurlijk staat het je wel vrij om vast over te gaan naar KPN.

Reputatie 2
Badge +3

Hoi @Reacher, dat artikel klopt niet. Voor jouw diensten Thuis krijg je geen aanbod. Je krijgt nog wel bericht wanneer het over gaat naar KPN.

Ha, daar heb ik wat aan :)
@Bart - Telfort : Geen aanbod? Dus gewoon over. Dat zou een flinke verhoging van abonnementskosten inhouden. Enfin. Het is nu in ieder geval duidelijk. De einddatum van mijn Telfort-contract is geweest; kan dus over gaan stappen.

Hallo @Reacher 

Geen aanbod? Dus gewoon over. Dat zou een flinke verhoging van abonnementskosten inhouden

Voor alle duidelijkheid, je hoeft niet over te stappen als je denkt dat dat financieel of anderszins niet in jouw voordeel is.

Als je gewoon bij TFT blijft verandert er in principe niets aan je diensten en voorwaarden.

Het enigste verschil na einde contract is dat je per maand op kunt zeggen, maar in principe loopt je contract met TFT gewoon voor onbepaalde tijd door.

Zie ook onderstaande link voor nadere uitleg:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/telfort-en-kpn-gaan-samen.htm

Reputatie 2
Badge +3

@JanD Snap ik. Het zou KPN sieren als ze een overgangsaanbod zouden maken. Er verandert natuurlijk wel iets: De prijs wordt flink hoger.

@JanD Snap ik. Het zou KPN sieren als ze een overgangsaanbod zouden maken. Er verandert natuurlijk wel iets: De prijs wordt flink hoger.

Hallo @Reacher , als je blijft zitten waar je zit, bij TFT dus, verandert er niets, de prijs wordt dus niet hoger.

Als je vrijwillig naar KPN overstapt of welke provider dan ook, kan de prijs hoger uitvallen, maar dat hoef je dus niet te doen, je bent niets verplicht.

En als TFT bevalt, waarom zou je dan overstappen?

Reputatie 2
Badge +3

Hallo @Reacher , als je blijft zitten waar je zit, bij TFT dus, verandert er niets, de prijs wordt dus niet hoger.

Hee, dat is nieuw voor me: Prijs blijft hetzelfde. Beter opletten voortaan! Dankje @JanD !

Reputatie 8
Badge +18

@Reacher wellicht kun je je huidige Telfort ook verlengen mits je contract is afgelopen of dat binnenkort doet

je kunt je ook terug laten bellen 

En als je verlengd kun je wellicht nog een mooie korting krijgen

Reputatie 8
Badge +12

@Reacher, bij de overgang straks blijven jouw Telfort voorwaarden van kracht. Daar hoort jouw maandbedrag ook bij. Het is niet dat je dan overgezet wordt op een KPN abonnement. Je blijft jouw Telfort abonnement houden. Alleen krijg je nu het KPN logo te zien. 

Reputatie 2
Badge +3

Werd meteen gebeld door ‘Telfort’ toen ik een overstap naar Budget in gang had gezet. Ze wilde me een zeker interessant aanbod doen. :grinning: Belafspraak gemaakt.

Had nou gewoon mijn eerste post gelezen. Daar stond alles al in. Gewoon bellen en verlengen met een leuke korting. Heb ik ook gedaan. Heel mooi aanbod gehad, geen overstappen, gewoon lekker blijven zitten. En volgend jaar zien we wel weer.

Reputatie 2
Badge +3

Update: Aanbod van Telfort gehad voor mezelf en ouders, beide net iets onder de goedkoopste reseller (Budget), Dank allen!

Reageer