vraag

kosten Digitenne

• 13 september 2020
  • 11 reacties
  • 151 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag, 

Onlangs heb ik een abonnement voor Digitenne afgesloten. Ik ben al een aantal jaren Telfort klant en volgende de website kan ik gebruik maken van Digitenne voor €5 per maand. Mooi bedrag! Echter, de eerste factuur was €43. Aansluitkosten van €25 en €18 voor de abonnementskosten. Hierop belde ik de klantenservice. Er werd mij gezegd dat het systeem mij nog niet als bestaande Telfort klant herkende en dat daardoor de kosten volledig in rekening werden gebracht. Maar, dit zou op de tweede factuur gecorrigeerd worden. Ik zou het te veel betaalde geld terug krijgen plus de aansluitkosten en vanaf dan €5 per maand betalen. Helaas, factuur nummer 2 heb ik dit weekend ontvangen en deze bedraagt €18. Niet de beloofde €5 en geen credit van de vorige factuur. Kan iemand mij hier helpen deze situatie op te lossen? 

11 reacties

Hallo @cbleecke , hoe heb je het abo afgesloten? via onderstaande website of anderszins?

https://digitenne.kpn.com/telfort/

Reputatie 1

Hallo @JanD, nee volgens mij heb ik dit gewoon via de website van Telfort zelf gedaan.. 

Reputatie 8
Badge +18

Heb je een glasvezel verbinding  via telfort zo ja dan krijg je de korting niet zie link

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/digitenne-bestellen.htm

Reputatie 1

Hi Jimny, nee ik heb geen glasvezel. Gewoon internet en Interactieve TV..

Reputatie 8
Badge +18

@cbleecke Gelukkig dan heb je recht op de korting  en aansluitkosten retour te krijgen, vul je forum profiel aan met je postcode+huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is

Reputatie 1

Bedankt voor je reactie @jimny, ik wacht even tot een moderator mij verder komt helpen :)

Reputatie 2

Ik kijk graag met je mee @cbleecke. Zou je jouw forumprofiel aan willen vullen met de postcode + huisnummer, geboortedatum en de naam van de contractant? Vermeld daarnaast ook de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. Als je dit gedaan hebt mag je hier weer een berichtje plaatsen. Dan ga ik er naar kijken!  

Reputatie 1

Hi Niek, ik heb de gegevens toegevoegd!

Reputatie 2

Bedankt voor het invullen! Ik heb even gekeken en voor zover ik kan zien voldoe je aan alle voorwaarden om de korting te ontvangen. Alle gegevens komen overeen met de gegevens uit het Digitenne abonnement en daarnaast heb je iTV van Telfort op een koperlijn. Ik heb daarom een ticket aangemaakt aan de KPN kant (zij moeten dit oplossen) met de vraag om de vergoeding alsnog goed in te voeren en je te compenseren voor de volledige abonnementskosten die je tot nu toe hebt betaald. Nu is het even afwachten totdat het opgepakt wordt. Ik durf je niet te zeggen wat hier de doorlooptijd van is. Ik hoop dat je wat geduld over hebt!

Verder heb ik zowel aan de Telfort kant als aan de KPN kant een duidelijke notitie gemaakt waarin ik vertel dat je recht hebt op korting (voor zover ik dat kan zien) en dat je dit niet gekregen hebt en ik daarom een ticket aan heb gemaakt. Mocht je weer contact opnemen, dan zien mijn collega's dit in ieder geval. 

Ik zie als laatste ook een verhuizing aan de Telfort kant staan. Vergeet ook niet om je adres vanaf de verhuisdatum te veranderen van je Digitenne abonnement. Dit verandert niet automatisch mee. Anders loop je straks wederom korting mis. Houd dit sowieso even goed in de gaten. 

Reputatie 1

Hartelijk dank voor je hulp @Niek - Telfort . Ik heb best nog wel even geduld en zal de situatie afwachten.

Reputatie 2

Super. Bedankt voor je geduld!

Reageer