beantwoord

Kopie contract opvragen

• 6 juni 2020
  • 5 reacties
  • 145 keer bekeken

Beste Telfort, 

Graag ontvang ik een kopie van mijn contracten bij de Telfort 2016/2018.

Waar kan ik dit opvragen?

Groet,

I.Sahin

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 13 juni 2020, 17:25

Dag @ISO. Van harte welkom hier. Ik begrijp dat je graag een kopie wilt van je contracten. Kun je iets specifieker zijn? Gaat het dan om je Telfort Thuis contract? Of mobiele abonnementen?

Alle mobiele aansluitingen zijn inmiddels overgezet naar KPN. Daardoor kan ik die niet meer inzien. Als het om je mobiele abonnement(en) gaat, kun je met je vraag terecht bij mijn collega's van KPN. Zij kunnen met je meekijken. Je kunt je vraag stellen op het KPN Forum, via de chat, FacebookTwitter en telefonisch (0800-0402).

Als het om je vaste aansluiting gaat, dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen. Zou je in dat geval je postcode/huisnummer, klantnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder toe kunnen voegen aan je profiel? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. 

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Dag @ISO. Van harte welkom hier. Ik begrijp dat je graag een kopie wilt van je contracten. Kun je iets specifieker zijn? Gaat het dan om je Telfort Thuis contract? Of mobiele abonnementen?

Alle mobiele aansluitingen zijn inmiddels overgezet naar KPN. Daardoor kan ik die niet meer inzien. Als het om je mobiele abonnement(en) gaat, kun je met je vraag terecht bij mijn collega's van KPN. Zij kunnen met je meekijken. Je kunt je vraag stellen op het KPN Forum, via de chat, FacebookTwitter en telefonisch (0800-0402).

Als het om je vaste aansluiting gaat, dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen. Zou je in dat geval je postcode/huisnummer, klantnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder toe kunnen voegen aan je profiel? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. 

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @ISO. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Heb je inmiddels contact gehad en een kopie van je contract(en) ontvangen? Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, lees ik het graag.

Helaas  KPN & Telfort mij hierbij niet geholpen.

Reputatie 8
Badge +9

Dat is jammer om te lezen, @ISO. Het is mij alleen nog niet duidelijk naar welke contract(en) je precies op zoek bent. Gaat het om je Telfort Thuis contract? Of mobiele abonnementen?

Reputatie 8
Badge +9

Dag @ISO. Ik heb geen reactie meer van je gezien en ga er daarom van uit dat je inmiddels (via een andere weg) bent geholpen. Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer