Klopt snelheid op site?

• 5 januari 2012
  • 7 reacties
  • 2350 keer bekeken

Badge +1
Goedendag,

Vorige maand was ik op zoek naar een nieuwe adsl verbinding en kwam ik op de telfort site terecht omdat die een leuke aanbieding had, toen de postcodecheck gedaan en er kwam uit dat ik maximaal een 8mb verbinding kon krijgen, nu weer een postcodecheck gedaan en tot mijn verbazing kwam ik erachter dat ik nu een 25mb verbinding kan krijgen. Ik vraag mij nu af of dit wel klopt want als ik op de bbnet site kijk is er maximaal een verbinding mogelijk van 8mb. Zou een van de leden van het webcare team dit voor mij kunnen nakijken? Ik weet niet of het verstandig is om mijn postcode hier neer te zetten vandaar dat ik dat liever in een pb doe.

Met vriendelijke groet,

Niels

7 reacties

Badge
Grote kans dat er een verandering is geweest ivm een wijkcentrale waar je nu op aangesloten kan worden.

Zou in ieder geval even wachten op antwoord van webcare
Reputatie 8
Badge +16
Mijn ervaring is dat de Telfort postcodecheck redelijk betrouwbaar is...

Als de postcodecheck als haalbare snelheid 25Mbps aangeeft, dan mag je er vanuit gaan dat je dit ook ècht gaat halen.
Badge +7
@nsdj,

Graag ontvang ik uw postcode, huisnummer en mobiel nummer in een privé bericht zodat ik dit voor u kan nakijken.

Henk
Badge +1
Is er al nieuws over mijn postcode? ben namenlijk erg benieuwd wat er mogelijk is en wat voor adsl verbinding ik dan krijg. 🙂

Vriendelijke groet,

Niels
Badge +7
Is er al nieuws over mijn postcode? ben namenlijk erg benieuwd wat er mogelijk is en wat voor adsl verbinding ik dan krijg. 🙂

Vriendelijke groet,

Niels

Bij de postcodecheck wordt aangegeven 23Mb/s. Dit houdt in dat het over VDSL geleverd wordt sinds ADSL2+ tot maximaal 20Mb/s gaat. :)

Henk
Badge +1
Dit is goed nieuws, ik had alleen niet verwacht dat er nu al zo'n snelle verbinding in ons kleine dorpje zou zijn.

Bedankt voor de info Henk.

vriendelijke groet,

Niels
Badge +7
Dit is goed nieuws, ik had alleen niet verwacht dat er nu al zo'n snelle verbinding in ons kleine dorpje zou zijn.

Bedankt voor de info Henk.

vriendelijke groet,

Niels

Ook in Pingjum is het mogelijk 🙂.

Geen dank.

Henk

Reageer