Klapperende verbinding, Telfort doet iets

• 9 september 2016
  • 5 reacties
  • 124 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo Telfort, na jarenlang klant te zijn, is de alles-in-1 verbinding waardeloos geworden. Ben nu 3 maanden bezig met een wegvallende verbinding en euro's aan servicedesk kosten. Blijkt nu iemand een profiel omgegooid te hebben. Hierdoor is mijn verbinding waardeloos geworden. het duurt nu inmiddels al 3 maanden voordat er iemand iets doet! Net begrepen dat er weer iemand iets fout gedaan heeft met het omzetten. Een weer kan ik 5-10 werkdagen wachten!. LOS DIT EENS OP!.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Piektown, je frustratie is begrijpelijk en ik betreur de lange looptijd. Mijn collega van Klantrelaties neemt contact net jou op zodra er meer bekend is. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 1
Hallo Stephen, Ja ik heb gister iemand gesproken. Maar die heeft hetzelfde antwoord gegeven als iedereen op support. er is iets fout gegaan en het kost 10 werkdagen om het op te lossen., Er is niemand die even een probleem kan oplossen bij jullie. ik geef Telfort nog 24 uur en als er dan niets gebeurd is, zeg ik mijn abo op..
Ik ben er helemaal klaar mee. 10 jaar klant, maar daar merk je niets van...
Reputatie 8
Badge +16
Beste Piektown, als het probleem eenvoudig was op te lossen dan hadden wij dit maar al te graag voor je gedaan. Wij doen onze uiterste best voor je en hopen dat je nog even het geduld kunt opbrengen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Piektown, ik heb begrepen dat er gisteren contact is geweest met mijn collega's. Wordt je verder goed geholpen of kan ik nog iets voor jou betekenen?
Reputatie 8
Badge +16
Beste Piektown, ik heb vernomen dat je ons gaat verlaten. Gezien de omstandigheden begrijpelijk alhoewel ik het enorm betreur. Ik wens je veel plezier bij de nieuwe provider. Op dit topic plaats ik een slotje.