Klantenservice

• 16 november 2015
  • 1 reactie
  • 3194 keer bekeken

Wie heeft er nog meer problemen met de fijne communicatie van de klantenservice?

Sinds maand kregen meerdere mensen nadat Telfort de instellingen voor de mail had veranderd, geen mail meer ingesteld.

Nadat ik was door verwezen naar de klantenservice met de vraag dat ik op geen enkele manier mail op de mobiel kreeg ingesteld, waaronder met de app "Aquamail", maar ook niet met de standaard mail app van samsung, blijf je antwoorden krijgen dat aquamail niet door Telfort word ondersteund en ze mij niet kunnen helpen!
Ze lezen niet eens. Aquamail heeft hier niks mee te maken. Het gaat met geen enkele app! Om gek van te worden.

Hierna krijg ik de volgende mail :

Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen.
De allerlaatste optie die wij u nog kunnen aanbieden is een betaalde installatiehulp. Verdere informatie kunt u terug vinden op de internetsite van Guidion.
https://guidion.nl
Dit bedrijf is de installatiepartij voor Telfort Glasvezel.
Helaas hebben wij van Telfort Glasvezel alle opties gegeven die er zijn om uw webmail te installeren op uw telefoon en dit is ondanks verschillende pogingen niet gelukt.
Onze excuses voor het ongemak dat het voor u oplevert.
Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Voor eventuele vragen kunt u telefonisch contact met ons opnemen via nummer 0900 - 9596, € 0,50 per gesprek, buiten de gebruikelijke belkosten.
Maandag tot vrijdag 09.00 uur tot 21.00 uur en zaterdag 10.00 uur tot 17.00 uur.

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Telfort klantenservice

Welke hulp???? Een betaalde installatiehulp!!
Ik betaal al genoeg!

Ondertussen heeft een IT 'er van mijn werk mij geholpen en bleek het iets simpels te zijn.
Gelukkig werkt na een maand de mail weer via de standaard android mailapp.

Ik ben erg benieuwd of er meer mensen zijn die op deze manier worden behandeld?

.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Dennis, ik betreur het dat wij het probleem niet konden oplossen. We proberen klanten altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn maar soms komt het wel eens voor dat dit niet lukt. Ik ben blij om te vernemen dat het eindelijk is opgelost. Zou je misschien de oplossing kunnen delen in dit topic zodat andere gebruikers met hetzelfde probleem deze ook kunnen lezen? Bij voorbaat dank.