Klachtenformulier

• 26 juni 2017
  • 3 reacties
  • 463 keer bekeken

Ik wil een klacht indienen over het verhelpen van een storing.
4 dagen zonder internet telefoon en televisie gezeten.
Als je het klachtenformulier linkje aanklikt ga je terug naar algemene info.
Moet ik de klacht bij de geschillencommissie aanmelden ?

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
In principe heb je de klacht al omschreven en dus is het even wachten totdat webcare Telfort je topic oppakt
Reputatie 8
Badge +16
Hallo ebergwerf, welkom op het forum! Ik betreur het dat je vanwege een storing zonder diensten hebt gezeten. Onze excuses hiervoor.
Hoe wil je dat jouw klacht wordt opgepakt? Een compensatie voor het zitten zonder diensten? In afwachting van jouw reactie.
Badge +7
Aan alle bezoekers van dit topic:

Wil je een klacht of verbeterpunt indienen? Of gewoon een vraag stellen? Plaats 'm dan op het forum - een plek waar klanten elkaar helpen en lezers voordeel kunnen halen uit het antwoord op jouw vraag. Houd rekening met een doorlooptijd van enkele werkdagen. Lees meer

Wil je zo snel mogelijk 1 op 1 met Telfort? Stuur een privébericht op onze Twitter- of Facebookpagina of bel naar onze klantenservice via 0900 9596. Hiervoor betaal je alleen de gebruikelijke belkosten. Lees meer

Let op: We hebben geen e-mailadres en binnenkort wordt het klachtenformulier een opzegformulier. Stuur je een moderator ongevraagd een privébericht op het forum, dan ontvang je de vraag om een topic te plaatsen. Gebruik voor digitaal contact dus het forum, Twitter, Facebook of pak de telefoon op.

Reageer