beantwoord

Klachten na overzetten XMS abonnement

• 25 september 2014
  • 8 reacties
  • 837 keer bekeken

XMS heeft haar klanten 'verkocht' aan Telfort Glasvezel. Helaas kwam er bij mij geen brief over de exacte overdracht datum. Afgelopen maandag was het zover.. uitgaande mails blijven hangen.. heb nu 4 dagen op een rij aan de telefoon gezeten met de helpdesk maar nog altijd worden mijn mails uit outlook niet verzonden wegens een fout in verificatie. mails ontvangen gaat wel goed. Ook mijn account bij telfort glasvezel loopt vast als ik daar mijn mail-instellingen wil inzien. Waarom?
icon

Beste antwoord door Bas Wieringa 25 september 2014, 17:51

opgelost. toch met het 5e contact met de jongens van de Service telefoon!

toch ergens een vinkje verkeerd op een tabblad server voor uitgaande e-mail. daar stond nog een vinkje bij suigaande e-mail verificatie vereist...
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +19
De adressen van de mailservers zijn nu:

pop3.telfortglasvezel.nl
smtp.telfortglasvezel.nl

Zit daar wellicht het probleem..?
Ik heb nog géén glasvezel mail account.. mijn oude 12move account werkt al 15 jaar zeer betrouwbaar. ook mijn webmail werkt uitstekend maar het verzenden vanuit outlook lukt niet meer wegens: fout verificatiemethode die niet wordt ondersteunt door deze client?

De adressen van de mailservers zijn nu:

pop3.telfortglasvezel.nl
smtp.telfortglasvezel.nl

Zit daar wellicht het probleem..?
Reputatie 8
Badge +19
Welke serverinstellingen heb je nu staan in Outlook voor deze One2Move account..?
Editt/: off-topic
Reputatie 8
Badge +19
Ik ben sinds dinsdag ook van xmsnet naar Telfort gegaan. Waar ik bij xms nooit problemen heb gehad hebbik nu ineens geen diensten meer! Ik overweeg om per direct mijn abonnement op te zeggen en naar ziggo te gaan.

Je kaapt nu een topic waarin iemand anders zijn probleem voorlegt.
Zou je zo vriendelijk willen zijn je eigen topic te starten..?

toch ergens een vinkje verkeerd op een tabblad server voor uitgaande e-mail. daar stond nog een vinkje bij suigaande e-mail verificatie vereist...
Reputatie 8
Badge +19

Dat vinkje heeft zichzelf daar niet zelf neergezet, maar toch mooi dat het is opgelost... 😉
Badge
@Bas Wieringa,

Excuses voor de uitblijvende reactie vanuit onze kant. Fijn dat het inmiddels is opgelost!

Kim

Reageer