beantwoord

Klachten!

• 16 januari 2019
  • 2 reacties
  • 77 keer bekeken

Geachte Telfort,

Nu heb ik al 2 dagen storing, maar het word niet opgelost door jullie. Ja krijg het advies om een nieuwe kabel te kopen..?! Waarom ik betaal jullie iederemaand netjes!. En had gehoopt dat de klantenservice iets verder ging dan met het verhaaltje ja koopt u een nieuwe kabel dan moet het vast goed komen😣. Ik denk dat het niet de oplossing is en denk er nu serieus overna om weg te gaan jaren trouwe klant van jullie en dan zo afgescheept worden. Nee dat vind ik niet netjes ook al gemeld bij ( jullie zo genoemde klantenservice ) die me niet hebben geholpen die zeggen tsja als u over stapt krijgt u nieuwe kabels indd beetje dom antwoord. Graag wil ik een oplossing of ik geef alles op wat ik van jullie heb!

gr Anna
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 17 januari 2019, 16:16

Hoi Bananna, ik lees dat je nu al een paar dagen een storing hebt. Dat is zeker niet fijn. Je wilt dan ook dat dit zo snel mogelijk opgelost gaat worden. Dat willen wij ook. Mijn collega heeft je daarom gevraagd om de aansluitkabel te vervangen. Vermoedelijk omdat de lijn wel goed meet en we willen graag alles uitsluiten. Uiteraard wil ik ook nog graag met je meekijken. Zou je daarvoor de gegevens willen invullen zoals ook al gevraagd? Dan ga ik meekijken en de lijn doormeten. Wellicht kan ik nog iets vinden waardoor je geen verbinding hebt.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@Bananna
Wat je het beste als eerste kan doen is je klantnummer in je forumprofiel invullen zodat de webcare medewerker die jouw topic gaat behandelen direct jouw gegevens erbij kan pakken.

Zou je daarnaast de storing die je ervaart zo uitgebreid mogelijk kunnen beschrijven?
Misschien is het iets dat met hulp van andere leden op dit forum verholpen kan worden 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Bananna, ik lees dat je nu al een paar dagen een storing hebt. Dat is zeker niet fijn. Je wilt dan ook dat dit zo snel mogelijk opgelost gaat worden. Dat willen wij ook. Mijn collega heeft je daarom gevraagd om de aansluitkabel te vervangen. Vermoedelijk omdat de lijn wel goed meet en we willen graag alles uitsluiten. Uiteraard wil ik ook nog graag met je meekijken. Zou je daarvoor de gegevens willen invullen zoals ook al gevraagd? Dan ga ik meekijken en de lijn doormeten. Wellicht kan ik nog iets vinden waardoor je geen verbinding hebt.

Reageer