Klacht over internet snelheid.

• 5 april 2012
  • 12 reacties
  • 3312 keer bekeken

Badge
Hallo,
Nouja ik ben maar weer eens terug nadat ik problemen heb met de inernet snelheid.
Ik kan niet eens meer normaal surfen. Gamen gaat totaal niet. Lag spikes van hier tot in China.
Ik heb hier al zeker 4 posts van gemaakt en niks hielp.
Hier is en speedtest.
http://www.speedtest.net/result/1877687586.png
Dit liegt er niet om, als ik nieteens meer een website kan laden binnen 5 seconde.
Het is echt gewoon niet normaal langzaam. Net alsof je op een proxy zit uit rusland.
Trouwens waarom was mijn forum account verwijderd ik heb niks verkeerds gedaan?
Als er geen oplossing komt dan ga ik dit abonnement opzeggen en vertrek ik naar een ander.
Hier al wat vragen die ik zal krijgen beantwoord:
Is het netwerk belast via een andere pc? Nee. Is je netwerk verbinding draadloos, Nee.
Is er een CAT4 of 5 Ethernet kabel gebruikt in geheel je netwerk? Ja.(of andere kabel maar in ieder geval allemaal dezelfde gebruikt, ja.) Heb je misschien malware op je pc? Nee. Is je pc misschien niet snel genoeg? i7930 @ 4.0Ghz 21x191 1.298v ht on eist off 12gb ddr3 9-9-9 24 1.65v 1553mhz HD 7970 @ 1.1ghz / 1.5ghz 1.175v crucial m4 128gb ata300 asus p6t se. Is
Is je kabel vanaf de meterkast naar de router minder dan 1 meter lang, Ja. Wget speedtest gedaan? Ja, is ook laag iets van 40kb/s up en down 900ofzo.
En ga zo maar door.
nitrowow

12 reacties

Reputatie 8
Badge +16

Hmmm... maar het zou dan handiger zijn als je vanaf het oude account post... dan kunnen we het teruglezen. Met het nieuwe forum moet je ook even een keer een nieuw wachtwoord aanvragen en dan werkt het weer.

Je snelheden zijn niet goed... welk modem heb je precies? En welke intrainsnelheid geeft je modem aan op de statuspagina?
Badge

Hmmm... maar het zou dan handiger zijn als je vanaf het oude account post... dan kunnen we het teruglezen. Met het nieuwe forum moet je ook even een keer een nieuw wachtwoord aanvragen en dan werkt het weer.

Je snelheden zijn niet goed... welk modem heb je precies? En welke intrainsnelheid geeft je modem aan op de statuspagina?

ADSL WAN Up 15004/1032 kbps
Model Name: P-2812HNU-F1
Firmware Version: V3.10(TUE.3)

Maar het probleem is ook dat de snelheid vaak/ af en toe gewoon normaal is en dan soms ineens echt heel erg onstabiel is.
nitrowow
Reputatie 8
Badge +16
Als de snelheid in je modem goed is, zou ik denken dat er iets mis is met je thuisnetwerk of computer.

De Telfort-verbinding lijkt er gewoon goed uit te zien.
Badge
Als de snelheid in je modem goed is, zou ik denken dat er iets mis is met je thuisnetwerk of computer.

De Telfort-verbinding lijkt er gewoon goed uit te zien.

Raar ik snap het niet soms is het echt SUPER langzaam en dan is het wel weer even stabiel.
Maargoed ik zoek nog verder naar de oplossing. BEdankt alvast.
Badge
Vandaag en gister heb ik alleen maar last gehad van dikke lag spikes zowel met browsen en met gamen. Er word dan ook niks op het netwerk gedaan niet meer dan een simple email verzenden. Ik krijg dan ook zeker wel 8 keer op een dag dat msn gaat uiloggen en steam opeens in offline mode gaat, das lekker want steam duurd wel zeker 20+ minuten om vanzelf terug te gaan in online mode 😕
Reputatie 4
Badge +3
@nitrowow,

Het lijkt inderdaad niet aan de specificaties van de computer of de apparatuur die u gebruikt te liggen. :)

Ik ga dit voor u uitzoeken en kom hier z.s.m op terug.

Henk
Badge
@nitrowow,

Het lijkt inderdaad niet aan de specificaties van de computer of de apparatuur die u gebruikt te liggen. :)

Ik ga dit voor u uitzoeken en kom hier z.s.m op terug.

Henk

Bedankt.
Mvg nitrowow
Reputatie 4
Badge +3
@nitrowow,

Ik heb een firmware-upgrade aangevraagd voor het modem. Vandaar uit kunnen we verder kijken.

Henk
Badge
Oke ik ben even nietmeer op het forum geweest heb nu vakantie en heb gefeest. Maargoed ik heb nogsteeds last ervan steam disconnect steeds en msn/xfire loggen steeds zomaar uit omdat ze de verbinding 'verliezen' mijn broertje is ook alleenmaar aan het ragen op mij omdat hij denkt dat ik vanalles ben aan het downloaden. Wat ik dus niet ben/was aan het doen. Het is ook onmogenlijk om nog online op steam te spelen volgens mij want elke 17+ minuten zijn er lag spikes die het spel verzieken en dan verliest steam de verbinding met de hoofd server. (dan ben je uit de server gekicked.)
Heb voor 5 dagen terug ook inmiddels mijn pc opnieuw windows erop gezet ipv virus infectie die ik op mijn pc had gekregen. Het was een FUD Silent JDB. Kon er dus niks aan doen. En aangezien ik geen zin had ik hidden keyloggers en weet ik wat veel voor iets op me pc heb ik reinstall gedaan.
Ik zal de pc van de rest een nakijken.

De firmware nu is:
Model: P-2812HNU-F1
Firmware: V3.10(TUE.3)
En
ADSL WAN Up 15008/1032 kbps
Mvg nitrowow
Badge +1
Sluit anders alleen je eigen pc aan en verder niks. test het dan nog eens.
Badge
Sluit anders alleen je eigen pc aan en verder niks. test het dan nog eens.

Zal ik noig wel eens testen.

Mvg nitrowow

Reageer