beantwoord

Klacht over beëindiging abonnement

• 1 mei 2017
  • 2 reacties
  • 517 keer bekeken

Jarenlang klant bij Telfort (met nu nog vele abonnementen) en thans schandalig behandeld door mederwerker van de helpdesk. Medewerker wil zijn naam niet geven!
Een van mijn internetabonnement is buiten mijn weten en toestemming door een derde kennelijk beëindigd.
Dat kan niet hersteld worden en ik moet een nieuw abonnement afsluiten onder gewijzigde voorwaarden.
icon

Beste antwoord door Stephen 3 mei 2017, 13:19

Bedankt voor jouw gegevens Riad! Ik zie inderdaad dat de aansluiting is beëindigd. Het betreft hier een wegmigratie, wat betekent dat een andere provider de lijn heeft overgenomen. Volgens de OPTA zijn wij genoodzaakt hieraan mee te werken en kunnen wij niet anders.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Riad, welkom op het forum! Ik betreur de negatieve ervaring die jij met mijn collega hebt ervaren. Ik ontvang graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan het een en ander voor je uitzoeken.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens Riad! Ik zie inderdaad dat de aansluiting is beëindigd. Het betreft hier een wegmigratie, wat betekent dat een andere provider de lijn heeft overgenomen. Volgens de OPTA zijn wij genoodzaakt hieraan mee te werken en kunnen wij niet anders.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.