beantwoord

klacht, monteursafspraak gaat niet door

• 24 mei 2018
  • 2 reacties
  • 124 keer bekeken

Vanwege een slechte wifi-verbinding hebben wij besloten over te stappen naar een ander pakket van jullie. /de afspraak was dat het signaal 25 mei overgezet zou worden. Online heb ik een afspraak gemaakt met Guidion, het bedrijf dat de monteur zou sturen, vrijdag 25 mei zou de monteur om 13.15 uur komen om de installatie in orde te maken.
Blijkbaar is woensdag door hen gebeld, mijn man gaf mij dit door, aangezien ik niet teruggebeld werd heb ik zelf contact opgenomen. Op dat moment werd mij bevestigd dat de afspraak op vrijdag nog stond en zeker door zou gaan.
Echter, vanavond, net na half acht ontvangt mijn man een voicemailbericht waarin wordt medegedeeld dat de afspraak niet door kan gaan en dat deze verplaatst is naar zaterdagochtend. Allereerst komt zaterdag mij absoluut niet uit, verder houdt dat in dat ik morgen een groot deel van de dag geen internet heb en ook geen tv, aangezien het signaal morgen omgezet wordt. In mijn vrije uren moet ik de administratie voor mijn man doen, hiervoor heb ik internet nodig, aangezien ik morgen dus vrij heb genomen moet ik in die tijd mijn kantoorwerk kunnen doen, hierbij heb ik internet nodig.
Ik heb telefonisch contact gezocht met Guidion nadat ik de voicemail gehoord heb, echter, dit mocht niet baten.
Daarna heb ik telefonisch contact gezocht met Telfort om te vragen of het omzetten van het signaal kon worden uitgesteld naar zaterdagochtend. Dit blijkt ook niet te kunnen.

Ik vind het absoluut onacceptabel dat de avond vantevoren een afspraak wordt afgezegd, en dat dat voor mij gevolgen heeft dat ik mijn werk niet meer kan doen, en mijn zoon zijn werk voor de universiteit niet kan doen.
Bovendien wordt mij een afspraak opgedrongen op een moment dat ik aangeef niet te kunnen. Echter, als ik dit niet accepteer wordt het nog later en hebben wij het gehele weekeinde geen tv en internet. Erg slecht, ik ben hier niet tevreden over. Ik hoop dat jullie samen me Guidion nog een oplossing voor mij hebben.
icon

Beste antwoord door Stephen 26 mei 2018, 16:05

Hallo Irma, welkom op het forum! Ik betreur het dat je niet kon worden afesloten op vrijdag. Ik heb begrepen dat de monteur vandaag is gekomen en je inmiddels gebruik kunt maken van het internet.
Indien ik nog iets voor jou kan betekenen dan hoor ik dit graag van je.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Helaas voor je is webcare Telfort morgen weer aanwezig en die pakken de topics op volgorde van binnenkomst op en zoals de klantenservice je al verteld heeft wordt morgen je huidige signaal stopgezet, dat betekent dat je toch een dagje zonder verbinding zit omdat Guidion op zaterdag langskomt voor de installatie.
Je kunt morgen nog de klantenservice bellen maar ik betwijfel of men Guidion kan bewegen om morgen te komen
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Irma, welkom op het forum! Ik betreur het dat je niet kon worden afesloten op vrijdag. Ik heb begrepen dat de monteur vandaag is gekomen en je inmiddels gebruik kunt maken van het internet.
Indien ik nog iets voor jou kan betekenen dan hoor ik dit graag van je.

Reageer