beantwoord

Klacht indienen

• 11 april 2017
  • 6 reacties
  • 844 keer bekeken

Ik zou graag een klacht in willen dienen bij Telfort.
Ik heb alles op papier staan maar het klachtenformulier is te klein.
Graag reactie waar ik zoiets kwijt kan?
Liefst per email.

Jan
icon

Beste antwoord door Stephen 24 april 2017, 19:22

Ik heb van mijn collega's begrepen dat je wordt gecompenseerd naar aanleiding van jouw klacht.
Mocht er alsnog iets zijn wat ik voor jou kan doen, wil je dit laten weten in een nieuw topic?

Ik zet een slotje op dit topic.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jan, welkom op het forum! Je kunt je klacht ook hier op het forum plaatsen. Wil je het echt privé doen stuur mij dan een privébericht met daarin je naam, adresgegeven 06-nummer en de klacht uiteraard.
Stephen, ik doe het wel via een privébericht. Doe ik vanavond. Ik heb de brief en bijlagen nu niet bij mij.
Jan
Reputatie 8
Badge +16
Prima, ik zie je klacht dan wel tegemoet.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het doorsturen van de klacht. Ik heb deze intern uitgezet voor behandeling. Binnen twee werkdagen nemen mijn collega's contact met jou op.
Reputatie 8
Badge +16
Ik heb van mijn collega's begrepen dat je wordt gecompenseerd naar aanleiding van jouw klacht.
Mocht er alsnog iets zijn wat ik voor jou kan doen, wil je dit laten weten in een nieuw topic?

Ik zet een slotje op dit topic.
Badge +13
Aan alle bezoekers van dit topic:

Wil je een klacht of verbeterpunt indienen? Of gewoon een vraag stellen? Plaats 'm dan op het forum - een plek waar klanten elkaar helpen en lezers voordeel kunnen halen uit het antwoord op jouw vraag. Houd rekening met een doorlooptijd van enkele werkdagen. Lees meer

Wil je zo snel mogelijk 1 op 1 met Telfort? Stuur een privébericht op onze Twitter- of Facebookpagina of bel naar onze klantenservice via 0900 9596. Hiervoor betaal je alleen de gebruikelijke belkosten. Lees meer

Let op: We hebben geen e-mailadres en binnenkort wordt het e-mail een opzegformulier. Stuur je een moderator ongevraagd een privébericht op het forum, dan ontvang je de vraag om een topic te plaatsen. Gebruik voor digitaal contact dus het forum, Twitter, Facebook of pak de telefoon op.