beantwoord

Klacht Guidion

• 24 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 1210 keer bekeken

Er zou een Guidion monteur bij mijn moeder (75) komen om de Telfort internet aansluiting te regelen. Monteur ziek, kan gebeuren. Geen nieuwe afsrpeek van hun kant, Mijn moeder weer bellen naar Telfort, dhebben haar nummer van Guidion gegeven. Vervolgens bellen. En bellen. En bellen. Resultaat tot nu toe: 4 appjes van Guidion met tijdstip waarop een monteur komt, maar er komt niemand. Terlfort weer gebeld, die eggen niets te kunnen doen. Weer Guidion bellen, wat blijkt? Nu is de afspraak gecancelleld. Of mijn moeder weer een nieuwe afspraak via Telfort wil maken.

Ze zit nu al 8 dagen zonder internet en tv. Het is om hopeloos van te worden.

Conclusie:
  1. Telfort begrijpt niet dat zij verantwoordelijk is voor haar onderaannemer. Je kan en mag dat niet telkens afschuiven.
  2. Over Guidion ben ik niet te spreken, wat een slecht bedrijf is dit. Even hun website bezocht. Daar zie je een foto van een mannetje op een kistje die om 10.10 uur de collega's een "korte update geeft over successen, kansen en goed nieuws". Deel eens de klachten, daar groei je echt van. Dit soort propaganda items zijn mij een gruwel.
Om me bij een ander bericht aan te sluiten: ik begrijp niet dat Telfort met een bedrijf als Guidion in zee is gegaan.

Admin: titel aangepast in verband met vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 25 oktober 2018, 16:04

Dag HankT. Welkom op het Forum! Je geeft aan dat er een aantal zaken misgaan met betrekking tot het inplannen van een nieuwe monteursafspraak. Je moeder moest zelf contact opnemen om een nieuwe afspraak te maken, maar dit contact verliep erg moeizaam. Er is uiteindelijk een nieuwe afspraak gemaakt, maar deze is na meerdere malen te zijn verplaatst geannuleerd. Ik begrijp dat je hier niet over te spreken bent. Een hele vervelende situatie zo. Zou je het klantnummer van je moeder onder het kopje 'Extra informatie' aan je profiel willen toevoegen? Ik kijk graag wat ik voor haar kan betekenen.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dag HankT. Welkom op het Forum! Je geeft aan dat er een aantal zaken misgaan met betrekking tot het inplannen van een nieuwe monteursafspraak. Je moeder moest zelf contact opnemen om een nieuwe afspraak te maken, maar dit contact verliep erg moeizaam. Er is uiteindelijk een nieuwe afspraak gemaakt, maar deze is na meerdere malen te zijn verplaatst geannuleerd. Ik begrijp dat je hier niet over te spreken bent. Een hele vervelende situatie zo. Zou je het klantnummer van je moeder onder het kopje 'Extra informatie' aan je profiel willen toevoegen? Ik kijk graag wat ik voor haar kan betekenen.
Reputatie 1
Hier hetzelfde

Op 5 oktober mijn abonnement gewijzigd voor overstap naar glasvezel 100mb.
afspraak online gemaakt voor 26 oktober tussen 14 en 16 uur. Vrije dag genomen.
26 okt. om sms ontvangen om half 12 "monteur uitgevallen, zoeken vervanging. nemen zsm kontact met je op. Nou mooi niet. zelf gebeld, ca 45 min. Nemen de telefoon niet op. Gewoon waardeloos.
Reputatie 1
Aanvullend wil ik zeggen dat het vandaag is gelukt om Guidion aan de telefoon te krijgen.
een nieuwe afpraak voor vrijdag 2 nov. tussen 10 en 12. ben benieuwd, maar met weinig vertrouwen
Reputatie 7
Badge +9
Hier hetzelfde

Op 5 oktober mijn abonnement gewijzigd voor overstap naar glasvezel 100mb.
afspraak online gemaakt voor 26 oktober tussen 14 en 16 uur. Vrije dag genomen.
26 okt. om sms ontvangen om half 12 "monteur uitgevallen, zoeken vervanging. nemen zsm kontact met je op. Nou mooi niet. zelf gebeld, ca 45 min. Nemen de telefoon niet op. Gewoon waardeloos.

Dag MenH. Heel vervelend om te lezen dat jij ook problemen ervaart met Guidion. Ik zie dat je hier zelf ook een topic voor bent gestart. Mijn collega heeft dit in behandeling. Ik raad je aan om verdere vragen of updates in dat topic te plaatsen. Zo houden we het samen overzichtelijk 🙂.

Reageer