beantwoord

Klacht

• 17 oktober 2018
  • 9 reacties
  • 439 keer bekeken

Reputatie 1
Wat een ellende! Kan geen klachtenformulier vinden op internet. Telefonisch sta je lang in wacht.
Vanuit Telfort wordt het initiatief genomen om het modem te wisselen i.v.m. Glasvezel. Contact opgenomen met Telfort omdat ik vanaf dag 1 al ben aangesloten en betaal voor een glasvezelabonnement. Toch moest het modem gewisseld worden. Tot nu toe ging alles prima. Ik kreeg netjes alles thuis gestuurd en een afspraak bevestiging van monteur/guidion. Helaas was de monteur een half uur ingeroosterd waardoor hij niet alle beloofde werkzaamheden kon verrichten en mij adviseerde contact op te nemen met Telfort om een nieuwe afspraak in te plannen. En dan begint de ellende, Vandaag van 7.30 - 11.30 uur tervergeefs gewacht op de monteur. Guidion gebelt en een 52.27 minuten in de wacht gehangen, bleek dat de monteur niet kwam. Enorm teleurgesteld omdat ik en verlofdag had opgenomen van mijn werk en deze dag verloren is gegaan omdat ik van 7.30 tot 12.30 uur vergeefs heb gewacht op de monteur en aan de telefoon heb gehangen om duidelijkheid te krijgen. Heel klant onvriendelijk.
Ik ga er vanuit dat Telfort vanuit klantvriendelijkheid de gemaakte belkosten naar Guidion niet in rekening brengt/ van de factuur aftrekt. Ik heb tenslotte een hele ochtend voor niets zitten wachten en belkosten gemaakt, allemaal voor niets en ik als vaste klant van Telfort mijn zorg vooraf al had geuit m.b.t. wisselen van de modem. Er is nu een nieuwe afspraak gemaakt en ik hoop dat er nu wel een monteur komt en deze alle werkzaamheden zonder kosten afmaakt. Ik verneem graag van Telfort of de gemaakte belkosten niet gefactureerd wordt.

Admin: reactie afgesplitst van ander topic
icon

Beste antwoord door JacqMar 18 oktober 2018, 18:36

Woonplaats, adres, huisnummer en postcode in profiel bijgewerkt. Screenshot toegevoegd van de gemaakte belkosten naar Guidion en Telfort. Graag ontvang ik creditnota van €6,94

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi JacqMar, welkom op het Forum. Nu begrijp ik dat je hier niet zomaar bent. Er moeten een modem gewisseld worden, alleen dit ging niet helemaal volgens plan. Dat is erg spijtig. Ik begrijp dat de monteur niet is gekomen. Excuses hiervoor. In ieder geval lees ik wel dat er al een nieuwe afspraak is gemaakt, dus dat is goed. Ik ga er dan ook zeker vanuit dat de monteur gaat komen om het modem te vervangen. Nu wil ik graag eens meekijken. Zou je voor mij jouw profiel zo volledig mogelijk willen invullen met in ieder geval jouw postcode + huisnummer. Zou je hier een reactie willen achter laten als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik mee.
Reputatie 1
Woonplaats, adres, huisnummer en postcode in profiel bijgewerkt. Screenshot toegevoegd van de gemaakte belkosten naar Guidion en Telfort. Graag ontvang ik creditnota van €6,94

Reputatie 8
Badge +11
Bedankt voor het screenshot, dat maakt het meekijken voor mij een stuk makkelijker. Ik heb de vergoeding dan ook voor je in orde gemaakt. Deze zul je binnenkort teruggestort krijgen op jouw rekening.
Reputatie 1
Super bedankt Bart, hopelijk komt de monteur vanmiddag wel langs en wordt alles wel goed aangesloten.
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan. Ik hoor nog graag hoe het bezoek verlopen is.
Reputatie 1
Hoi Bart, de monteur kwam keurig op tijd en heeft de tv aangesloten, alles doet het nu. Ik heb nog geen retoursticker ontvangen om het oude modem terug te sturen, kun jij ervoor zorgen dat ik deze sticker ontvang?
Mooi dat de tv werkt.
Hier staat alles omtrent retouneren, incl printbaar retourlabel.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm
Reputatie 1
Top dank je wel.
Reputatie 8
Badge +11
Helemaal super. Volgens mij gaat het met retourneren ook helemaal goed. Geniet van de diensten en mocht ik nog iets kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.

Reageer