Vanuit Telfort wordt het initiatief genomen om het modem te wisselen i.v.m. Glasvezel. Contact opgenomen met Telfort omdat ik vanaf dag 1 al ben aangesloten en betaal voor een glasvezelabonnement. Toch moest het modem gewisseld worden. Tot nu toe ging alles prima. Ik kreeg netjes alles thuis gestuurd en een afspraak bevestiging van monteur/guidion. Helaas was de monteur een half uur ingeroosterd waardoor hij niet alle beloofde werkzaamheden kon verrichten en mij adviseerde contact op te nemen met Telfort om een nieuwe afspraak in te plannen. En dan begint de ellende, Vandaag van 7.30 - 11.30 uur tervergeefs gewacht op de monteur. Guidion gebelt en een 52.27 minuten in de wacht gehangen, bleek dat de monteur niet kwam. Enorm teleurgesteld omdat ik en verlofdag had opgenomen van mijn werk en deze dag verloren is gegaan omdat ik van 7.30 tot 12.30 uur vergeefs heb gewacht op de monteur en aan de telefoon heb gehangen om duidelijkheid te krijgen. Heel klant onvriendelijk.
Ik ga er vanuit dat Telfort vanuit klantvriendelijkheid de gemaakte belkosten naar Guidion niet in rekening brengt/ van de factuur aftrekt. Ik heb tenslotte een hele ochtend voor niets zitten wachten en belkosten gemaakt, allemaal voor niets en ik als vaste klant van Telfort mijn zorg vooraf al had geuit m.b.t. wisselen van de modem. Er is nu een nieuwe afspraak gemaakt en ik hoop dat er nu wel een monteur komt en deze alle werkzaamheden zonder kosten afmaakt. Ik verneem graag van Telfort of de gemaakte belkosten niet gefactureerd wordt.
Admin: reactie afgesplitst van ander topic
Beste antwoord door JacqMar
Woonplaats, adres, huisnummer en postcode in profiel bijgewerkt. Screenshot toegevoegd van de gemaakte belkosten naar Guidion en Telfort. Graag ontvang ik creditnota van €6,94
Bekijk reactie