Klacht

• 15 april 2017
  • 4 reacties
  • 331 keer bekeken

Hierbij wil ik mijn klacht bij julloe neerleggen. Ik zou per 14 april tv internet en bellen bij jullie krijgen. Omdat op ons nieuwe adres ook nog telfort zat moest het eerst even op ons oude adres aangevraagd worden. Nu wil ik het omzetten maar dat duurt ineens 2 weken. Terwijl jullie wel mijn huidige provider per 15 april hebben opgezegd. Er word telefonisch geen oplossing gezocht. En eerst was het allemaal geen.probleem!!!! Lijkt mij dat jullie wel met een.oplossing hiervoor moeten komen.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Even als tussenoplossing. Staat het Telfort signaal er nog op op je nieuwe adres?
Grote kans dat je dat gewoon kan gebruiken met je huidige modem.
[quote=nelly jacoba]Even als tussenoplossing. Staat het Telfort signaal er nog op op je nieuwe adres?
Grote kans dat je dat gewoon kan gebruiken met je huidige modem.[/quote
Nee helaas die is al wel afgesloten. Bedankt
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Rienke, welkom op het forum. Wat vervelend dat je later dan gepland gebruik zal kunnen maken de diensten. Ik ontvang graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in privébericht. Na ontvangst ga ik dan kijken wat ik voor jou kan betekenen.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Rienke, je hebt me aangegeven dat je al word geholpen door mijn collega's. Mocht ik alsnog iets voor jou kunnen betekenen stuur mij dan een berichtje.