Kanvas adres

• 2 januari 2012
  • 4 reacties
  • 2215 keer bekeken

Ik ben op zoek naar mijn Kanvas adres/ID op Recreatiepark, 3781PP nr 18 toevoeging 396. Momenteel aangesloten op KPN Internet plus bellen maar wil overstappen. Geen enkele provider m.u.v. KPN en XS4ALL herkent het adres. Telfort zegt je moet bij KPN wezen en andersom. Ik zou graag overstappen naar Telfort maar loop tegen een muur van bureaucratie aan. Iemand een idee hoe ik achter het adres gaat komen, KPN is niet van plan dit af te geven, terwijl dit uit hun applicatie CSI binne enkele seconden te achterhalen is.

4 reacties

Badge +7
Ik ben op zoek naar mijn Kanvas adres/ID op Recreatiepark, 3781PP nr 18 toevoeging 396. Momenteel aangesloten op KPN Internet plus bellen maar wil overstappen. Geen enkele provider m.u.v. KPN en XS4ALL herkent het adres. Telfort zegt je moet bij KPN wezen en andersom. Ik zou graag overstappen naar Telfort maar loop tegen een muur van bureaucratie aan. Iemand een idee hoe ik achter het adres gaat komen, KPN is niet van plan dit af te geven, terwijl dit uit hun applicatie CSI binne enkele seconden te achterhalen is.

Ik ga dit voor u proberen te achterhalen. Ik houd u op de hoogte.

Henk
Dat zal fantastisch zijn, als dit lukt kan ik eindelijk de overstap gaan realiseren
Badge +7
Dat zal fantastisch zijn, als dit lukt kan ik eindelijk de overstap gaan realiseren

Ik heb u een bericht verstuurd met hierin de informatie. :)

Henk

Zitten in het zelfde schuitje(recreatie park). Kunnen door geen andere provider aangesloten worden. KPN heeft ons wel de gegevens van de lijn (lijn ID) gegeven,maar tefort komt bij een ander adres en op een ander telefoon nummer uit. Dit is het nummer van het adres van het park(bij ons nummer 5) en kan niets met de toevoeging 210 (bij u 396) Wij laten het er niet bij zitten, dit is volgens de wet verboden. Als beheerder van het netwerk(KPN) mogen zij geen andere providers blokkeren om ons aan te sluiten. Dit is nu wel het geval. Klachten procedure gestart.....er komt een onderzoek. Dus afwachten maar......,of anders in het openbaar treden met ons verhaal.

Reageer