beantwoord

Kan niet meer bij mijn email op mail.antagonist.nl

• 29 november 2019
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

niet via de website

niet via een email client

lijkt wel of inkomend verkeer van mail.antagonist.nl niet toegestaan is 

marco@venus:~$ ping -c4 mail.antagonist.nl
PING mail.antagonist.nl (141.138.168.29) 56(84) bytes of data.
64 bytes from s138.webhostingserver.nl (141.138.168.29): icmp_seq=1 ttl=52 time=7.84 ms

marco@venus:~$ curl -4 --verbose https://mail.antagonist.nl
* Rebuilt URL to: https://mail.antagonist.nl/
*   Trying 141.138.168.29...
* TCP_NODELAY set
* connect to 141.138.168.29 port 443 failed: Connection timed out
* Failed to connect to mail.antagonist.nl port 443: Connection timed out
* Closing connection 0
curl: (7) Failed to connect to mail.antagonist.nl port 443: Connection timed out

icon

Beste antwoord door namesub 30 november 2019, 16:42

Het werkt weer sinds gisteravond 7 uur. Website en email access point (IMAP & POP) mail.antagonist.nl was al die tijd via andere providers (4G telefoon of xs4all) bereikbaar. Waarschijnlijk is heeft het adres tijdelijk bij jullie op een blacklist gestaan.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @namesub, welkom hier. 

Je kan niet meer bij jouw mail van antagonist. Dat is niet zo mooi. Dit kan niet meer via geen enkel apparaat? Nu heb ik hier niet zo heel veel verstand van, ik heb daarom even gekeken. Antagonist is een hostingsbedrijf toch? Heb je al contact met hen gehad of daar het probleem zit? Want als je ook niet via de webmail ervan er niet bij kan, dan vermoed ik dat het daar mis gaat in plaats van bij ons. Want verder werkt alles toch wel? 

Het werkt weer sinds gisteravond 7 uur. Website en email access point (IMAP & POP) mail.antagonist.nl was al die tijd via andere providers (4G telefoon of xs4all) bereikbaar. Waarschijnlijk is heeft het adres tijdelijk bij jullie op een blacklist gestaan.

Reputatie 8
Badge +11

Dat zou zeker kunnen. In ieder geval fijn dat het inmiddels weer werkt. :) 

Mocht er nog weer eens wat zijn waarbij we kunnen helpen, dan horen wij dat graag. 

Reageer