beantwoord

Kan niet internetten en bellen

  • 18 mei 2018
  • 5 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik heb al hele dag geen Internet en kan niet bellen en gebeld worden.
Wilde vragen of jullie storing hebben?
Mijn factuur is alles betaald en ik heb ook na gekeken.
Dus waarom heb ik geen wifi ?

Een antwoord graag?
icon

Beste antwoord door Ratna 19 mei 2018, 11:32

Gaat het om internet thuis abon of een mobiel abonnement

Ik heb het over abonnementen van telfort en gaat om Internet en thuis bellen....Maar het is opgelost. Bedankt voor je vraag. Fijne dag verder. Groetjes
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Gaat het om internet thuis abon of een mobiel abonnement
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ratna, welkom op het forum! Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van de diensten. Kun je je klantnummer toevoegen aan jouw profiel? Zodra je dit hebt gedaan ga ik dan kijken wat ik voor je kan betekenen. Bij voorbaat dank!
Gaat het om internet thuis abon of een mobiel abonnement
Ik heb het over abonnementen van telfort en gaat om Internet en thuis bellen....Maar het is opgelost. Bedankt voor je vraag. Fijne dag verder. Groetjes
Hallo Ratna, welkom op het forum! Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van de diensten. Kun je je klantnummer toevoegen aan jouw profiel? Zodra je dit hebt gedaan ga ik dan kijken wat ik voor je kan betekenen. Bij voorbaat dank!

Hallo Stephen,
Bedankt voor het reageren maar het is opgelost.
Wens je een fijne dag toe!
Groetjes
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden en fijn dat het is opgelost!
Kun je ook aangeven wat de oplossing was?

Reageer