beantwoord

Kan niet inloggen tot de modem

  • 16 september 2014
  • 28 reacties
  • 2236 keer bekeken


Toon het eerste bericht

28 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@slootdorp,

Natuurlijk kunnen wij je daarbij helpen. 🙂
Het lijkt erop dat het modem technisch niet in orde is. Het systeem geeft aan dat de software niet herkent wordt terwijl het modem de meest recente firmware bevat. Ik heb je zojuist een nieuw modem verstuurd. Laat je weten hoe dit modem functioneert wanneer je het hebt ontvangen?

Stephen
Reputatie 1
Het spijt mij enorm van de late reactie!!! Gelukkig werkt de router nu wel, ik heb kunnen inloggen dus alles is goed! Bedankt voor de hulp die iedereen heeft gegeven!!
Reputatie 7
Badge +7
Dit zijn de standaardopties om in te loggen in je router. Het makkelijkste gaat dit door een PC of laptop met de kabel aan te sluiten op je Zyxel of Experiabox. Wanneer de eerste inlogpogingen niet werken, dan is het raadzaam om je modem een fabrieksreset te geven.

-Op een Zyxel router log in je met http://192.168.1.254 met gebruikersnaam admin en wachtwoord 1234
-Op een Experiabox met http://192.168.2.254 bij een V8 met gebruikersnaam admin en wacahtwoord 1234, bij een V10 met de gebruikersnaam admin en het wachtwoord leeg
-Op een Sitecom met http://192.168.0.1 of http://192.168.1.1 met admin en de wifi code op de sticker.

Werkt dit niet, geef het dan aan in een reactie in dit topic of open een nieuw bericht.

Reageer