beantwoord

Kan modem niet kiezen Experia V8

• 21 september 2018
  • 3 reacties
  • 79 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds kort kan ik mijn Experia Arcadyan V8 niet kiezen in iOS 12 voor Wifi. Vroeger wel! Met elke browser kan ik WEL inloggen met het juiste wachtwoord op 192.168.2.254

Wat is hier aan de hand?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 25 september 2018, 10:01

Netwerk wel zichtbaar, maar bij verbinden krijg ik de melding dat het wachtwoord fout is.

Vandaag heb ik de oplossing gevonden. Na een reset moet je niet alleen je wachtwoord wijzigen, doch ook
Bij networksecurity de passphrase veranderen. Die zijn nu hetzelfde. Kan nu wederom wifi gebruiken.

Bedankt voor reageren.

Graag gedaan! De reset heeft de gegevens dan opnieuw ingesteld inderdaad, bij een volgende reset zal dat ook weer gebeuren. Goed om te lezen dat het daarmee is opgelost, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Netwerk wel zichtbaar, maar bij verbinden krijg ik de melding dat het wachtwoord fout is.

Vandaag heb ik de oplossing gevonden. Na een reset moet je niet alleen je wachtwoord wijzigen, doch ook
Bij networksecurity de passphrase veranderen. Die zijn nu hetzelfde. Kan nu wederom wifi gebruiken.

Bedankt voor reageren.

Graag gedaan! De reset heeft de gegevens dan opnieuw ingesteld inderdaad, bij een volgende reset zal dat ook weer gebeuren. Goed om te lezen dat het daarmee is opgelost, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.
Reputatie 1

Bedankt voor reageren.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo wimula, je bedoelt dat je met het iOS apparaat niet kunt verbinden met het draadloze netwerk van de Experia Box V8? Of is het netwerk daar überhaupt niet zichtbaar? Dat je met browsers wel kunt inloggen (ook op het iOS apparaat of op andere apparaten?) geeft aan dat je wel verbinding hebt met het modem. Ik hoor het graag van je 🙂

Reageer