beantwoord

Kan mijn abonnement goedkoper

• 4 maart 2019
  • 4 reacties
  • 245 keer bekeken

Mijn contract is op 20-01-18 afgelopen, en sinds die tijd elke maand verlengd. Nu zie ik dat de maandtermijnen lager zijn geworden,2,5 euro, kan ik zi n nieuw contract gewoon online afsluiten met behoudt van mijn huidige modem en interactieve ontvanger? Alvast bedankt

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 5 maart 2019, 09:50

Hoi @Remco0101, welkom bij ons op het Forum. Ik heb even met je meegekeken. Ik zie dat je momenteel een Alles-in-1 abonnement hebt van 45 euro per maand. Dit is nog inclusief het uitgebreide tv-pakket. Je geeft dat de prijzen 2,50 goedkoper zijn geworden. Dit geldt alleen voor Internet + tv, deze is 42,50 euro. Je mist hierbij ook nog het uitgebreide tv pakket a 5 euro in de maand die je nu gratis hebt. Het huidige Alles-in-1 Pakket is ook 45 euro, net zo veel als je nu betaald, maar ook zonder het uitgebreide tv pakket. Persoonlijk zou ik het niet aanpassen.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Remco0101, welkom bij ons op het Forum. Ik heb even met je meegekeken. Ik zie dat je momenteel een Alles-in-1 abonnement hebt van 45 euro per maand. Dit is nog inclusief het uitgebreide tv-pakket. Je geeft dat de prijzen 2,50 goedkoper zijn geworden. Dit geldt alleen voor Internet + tv, deze is 42,50 euro. Je mist hierbij ook nog het uitgebreide tv pakket a 5 euro in de maand die je nu gratis hebt. Het huidige Alles-in-1 Pakket is ook 45 euro, net zo veel als je nu betaald, maar ook zonder het uitgebreide tv pakket. Persoonlijk zou ik het niet aanpassen.
Reputatie 2
Houden wat je hebt, is inderdaad vaak goedkoper dan een nieuw abonnement afsluiten. Zoals @Bart - Telfort ook al voor je heeft uitgerekend.
Top, bedankt voor de info.
Reputatie 8
Badge +12
Graag gedaan @Remco0101. Mocht je zo nog ander vragen hebben zien we je graag weer terug hier op het Forum. 🙂

Reageer