beantwoord

Kan ik mijn oude modem behouden

• 6 december 2019
  • 6 reacties
  • 242 keer bekeken

Ik heb laast een brief ontvangen dat ik een nieuwe modem krijg en heb deze modem ontvangen nou ben ik hier helemaal niet blij mee.

Telkens als het beweegt dan valt de stroom/modem uit en start het op nieuw op.

De opties in de modem zelf zijn erg basic vergeleken met mijn oude.kan niet eens mijn dns instellen naar die van cloudflare

mijn vraag is kan ik mijn oude zyxel p-2812hnu-f1 modem houden en jullie "nieuwe”terug sturen? 'experia box v10a’

Of zijn er ook alternatieven voor een andere modem die jullie aanbieden?

ook zaten er geen kabels bij of een 3 pin connector 

Rick

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 10 december 2019, 16:06

Helemaal duidelijk. Dan zou ik eerst de Zyxel blijven gebruiken. ik heb je wel een ander modem gestuurd, de Zyxel zal er verwacht ik toch een keer mee ophouden. Dit modem mag je uiteraard ook direct aansluiten. Ik ben benieuwd. 

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Ik zie inderdaad dat jouw lijn tot 80 Mbit/s aankan met een maximale upload 27 Mbit/s. Je hebt echter een Internet Standaard abonnement deze staat op 50/5 Mbit/s. Als je eerder meer haalde heb je mazzel gehad, je betaalt maar voor 50/5 namelijk, dit was eerder 40/4 inderdaad maar staat nu op 50/5 ingesteld. 

Nog een andere vraag ik zie in mijn telfort app dat mijn internet abo is aangepast terwijl ik dit niet gedaan heb. Mijn internet is altijd rond de 61/21 maar in de app staat het veranderd naar 40/4 dat is niet wat ik wil.

Reputatie 8
Badge +12

Helemaal duidelijk. Dan zou ik eerst de Zyxel blijven gebruiken. ik heb je wel een ander modem gestuurd, de Zyxel zal er verwacht ik toch een keer mee ophouden. Dit modem mag je uiteraard ook direct aansluiten. Ik ben benieuwd. 

Hoi @Rick Klomp, welkom hier. 

Ik lees dat je een nieuw modem hebt ontvangen. Deze werkt echter niet zoals je zou verwachten. Het modem start dus meteen opnieuw op als deze beweegt? Stroomkabel zit er wel goed in? Want als dat het geval is lijkt er iets mis met het modem of stroomadapter. Ik zal je dan een nieuwe sturen. Tot die tijd kun je zeker de Zyxel blijven gebruiken. Is dat een idee?

Het is duidelijk de modem want de stroomadapter die mee kwam was duidelijk nieuw,de modem zelf was al eens eerder gebruikt.ik zou deze dan graag terug willen sturen en gewoon mijn oude Zyxel blijven gebruiken.want deze nieuwe modem mist gewoon functies vergeleken met mijn Zyxel

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Rick Klomp, welkom hier. 

Ik lees dat je een nieuw modem hebt ontvangen. Deze werkt echter niet zoals je zou verwachten. Het modem start dus meteen opnieuw op als deze beweegt? Stroomkabel zit er wel goed in? Want als dat het geval is lijkt er iets mis met het modem of stroomadapter. Ik zal je dan een nieuwe sturen. Tot die tijd kun je zeker de Zyxel blijven gebruiken. Is dat een idee?

Reputatie 8
Badge +18

Voorlopig je Zyxel maar even houden lijkt mij op dit moment het verstandigste en dan deze V10a maar retour sturen want dit slaat nergens op 

Reageer