beantwoord

Kan ik mijn IP-adres veranderen?

Hallo,

Is er een mogelijkheid om een ander ip aan te nemen?.
Of moet ik dan een andere router nemen?.

mvg slim
icon

Beste antwoord door Enterprise 24 augustus 2016, 13:12

slimbips schreef:

Hallo,

mvg slim

Een ander IP-adres verkrijgen zonder van modem of router te wisselen is bijzonder lastig, zoniet onmogelijk omdat Telfort daar niet aan meewerkt zonder bijzonder dringende reden.
Geen dringende reden is bijvoorbeeld als jij een ander IP-adres wilt omdat er wat figuren jou het leven lastig maken op een Gamesite, of als je gebanned bent op een forum etc.

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +19
slimbips schreef:

Hallo,

mvg slim

Een ander IP-adres verkrijgen zonder van modem of router te wisselen is bijzonder lastig, zoniet onmogelijk omdat Telfort daar niet aan meewerkt zonder bijzonder dringende reden.
Geen dringende reden is bijvoorbeeld als jij een ander IP-adres wilt omdat er wat figuren jou het leven lastig maken op een Gamesite, of als je gebanned bent op een forum etc.
Reputatie 8
Badge +16
Waarom wil je een ander IP adres? Vanwege DDOS aanvallen? Dan is een ander IP adres symptoombestrijding.
Helaas is het niet mogelijk om van Telfort een ander IP adres te krijgen.
Hallo,

nee ik maak wel eens testservers op mijn pc en het zou dan wel mooi zijn als ik een iets makkelijker ip zou kunnen gebruiken.
maar als dat niet mogelijk is dan houdt het op.
ik heb ook problemen met het openen van poorten, zodra ik bijv poort 12203 van medal of honor open en dan portcheck doe, dan zegt hij dat hij niet open is terwijl dat in de modem wel zo is
Reputatie 8
Badge +17
Het testen van open poorten middels een portcheck geeft alleen een positief resultaat als er ook daadwerkelijk een open poort is.

speel je MoH tijdens je portcheck?
speel je op PC of gameconsole?
heb je UPnP op AAN staan in de modem?
Ik speel moh tijdens de check.
Ik speel op pc.
UpnP kan ik niks over vinden in mijn router/modem

Zyxel P-28122HNU-F!

Reageer