beantwoord

Kan ik deze aansluiting gebruiken? En wat heb ik hiervoor nodig?

• 2 mei 2020
  • 9 reacties
  • 110 keer bekeken

Ik was even benieuwd welke aansluiting ik heb en  of ik deze kan gebruiken. Hoor het graag (:

icon

Beste antwoord door jimny 2 mei 2020, 12:31

Welke heb je precies

Bekijk reactie

9 reacties

@Tinussss Welke aansluiting bedoel je, zonder plaatje is het gissen wat je hebt en wat je nodig hebt.

Ik heb geen glazen bol, net als iedereen hier.

Hallo @Tinussss kun je foto's bijvoegen om je vraag te kunnen beantwoorden?

Reputatie 8
Badge +18

Welke heb je precies

Foto’s waren blijkbaar niet geüpload bij deze,

Welke heb je precies

Type u1 

Hallo @Tinussss , het verdient geen schoonheidsprijs, maar je kunt het proberen.

Het is in ieder geval zo te ziwn geen ISRA kaansluiting, dit is een opbouwdoos en die werd normaal na een ISRA aangesloten met een extra stuk kabel.

Kun je de kabel  misschien volgen naar waar die binnenkomt?

Zoals @JanD al zegt, je kan het proberen maar of het een stabiele verbinding word is een grote vraag.

Zou in ieder geval die doos loshalen en de meegeleverde opbouw doos aansluiten zoals deze zit aangesloten, kun je de RJ11 DSL kabel rechtstreeks gebruiken ipv ook nog eens de stekker.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Tinussss, welkom bij ons op het forum. Ik vraag me ook af of dat echt het IS/RA-punt is. Het IS/RA-punt is het hoofdaansluitpunt, daar komt de kabel van buiten het huis binnen. Wanneer is jouw huis precies gebouwd? Als het na 1990 was, zal je het IS/RA-punt in de meterkast kunnen vinden. Als het daarvoor was kan het op verschillende plekken te vinden zijn. Heb je in huis mogelijk nog andere aansluitpunten die op de afbeelding van jimny zijn afgebeeld? Probeer je de aansluiting overigens op een andere plek te hebben nu, of ben je bijvoorbeeld verhuisd?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Tinussss, we hebben nog geen reactie van je gezien. Is het aansluiten nog gelukt?

Reageer