Kan geen verhuizing doorgeven

• 13 juli 2019
  • 8 reacties
  • 145 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb geprobeerd om het door te geven via mijn telfort maar daar kom ik niet verder dan "verhuisdatum kiezen" ik kan niet op de datum klikken. Telefonisch wordt ik aan het lijntje gehouden en heb genoeg tijd aan de klantenservice besteed.

8 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @haitham.elhankouri, met een verhuizing is er al genoeg wat je moet regelen, het is niet onze bedoeling om het moeilijker te maken dan het al is natuurlijk. Aan je bericht te zien gaat het op dit moment nog niet makkelijk, dus ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie nog geen verhuizing in het systeem staan en ik zie ook geen notities van de klantenservice staan. Ik heb zelf niet de mogelijkheid om een verhuizing aan te vragen, maar je kunt je laten terugbellen door de afdeling die dit wel voor jou kan. Dat kan door je nummer in te voeren op deze pagina. Laat je weten of het daarmee is gelukt?
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @haitham.elhankouri, is het nog gelukt om de verhuizing door te geven via de pagina die ik noemde?
Reputatie 1
@Jasper - Telfort Hey Jasper, Ik zou terug gebeld moeten worden maar dat is niet gebeurd. Ik had voor de zekerheid nog een keer mijn telefoonnummer ingevoerd maar ik kwam daar niet veel verder mee.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @haitham.elhankouri, vreemd dat je niet werd gebeld na het invoeren van je telefoonnummer. Ik heb jouw nummer nu ook ingevoerd daar, daarbij kreeg ik de melding dat je zo snel mogelijk wordt gebeld. Laat je weten of dat nu wel gelukt is?
Ik zag ook dat je hierover een tweede topic had aangemaakt, ik heb deze verwijderd om het overzichtelijk te houden. Zie ook de huisregels waar dat wordt uitgelegd.
Reputatie 1
@Jasper - Telfort Ik ben nog steeds niet terug gebeld.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is heel vreemd, ik heb geen idee wat daar precies misgaat. Om te testen of de pagina het niet goed doet heb ik mijn eigen nummer ook ingevuld en ik werd vrij snel gebeld. Het 06-nummer wat er op jouw profiel staat, dat is het nummer waarop je gebeld wilt worden toch?
Als dat nummer klopt is het nogmaals invullen van je nummer niet handig, in dat geval kan je beter zelf bellen naar de klantenservice: 0900-9596 (hiervoor betaal je alleen de gebruikelijke belkosten). Degene die je daar spreekt kan jou dan doorverbinden naar de afdeling die de verhuizing voor je in gang kan zetten.
Reputatie 1
Het is gelukt, wat fijn! Nu is de vraag wanneer ik dienst heb. Zou iemand dat voor mij kunnen natrekken?
Reputatie 8
Badge +11
Dat is inderdaad fijn, daar ben ik ook blij om. Ik heb ook voor je gekeken wanneer het signaal op het nieuwe adres actief zal worden, dat is de 29e, aanstaande maandag.

Reageer