beantwoord

kan gast netwerk niet uitzetten op sitecom router N 300

• 28 juni 2015
  • 8 reacties
  • 948 keer bekeken

al eerder is er op dit forum iets over gezegd, maar ik maak het vandaag mee:
mijn router is een sitecom N300 en ik heb vandaag een gastnetwerk aangemaakt.
prima, maar toen ik het uit wilde zetten, kreeg ik de melding (zie bijlage)

hoe los ik dit op?

Tim
icon

Beste antwoord door Enterprise 28 juni 2015, 21:59

Je kan het beste de router resetten naar fabriekswaarden door de OPS-knop 15 seconden ingedrukt te houden.

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Je kan het beste de router resetten naar fabriekswaarden door de OPS-knop 15 seconden ingedrukt te houden.

Hallo Enterprise,

Bedankt voor je reactie, ik had zelf ook wel zoiets gedacht, maar het leek me een paardemiddel om de instelling zo te niet te doen.
Jammer dat de jongens en meisjes van Sitecom deze fout niet hebben opgelost, want hier op het forum zie ik nog meer berichten met hetzelfde probleem.
Nu ik de router weer 'schoon' heb en ook de update van ongeveer 1 maand geleden heb toegevoegd werkt alles weer.

Maar ja, hoe moet het nou met een gastadres?
Dat wil ik niet permanent aan laten staan, omdat ik denk dat het mij ook bandbreedte kost (dus 50% slomer internet)
Maar in ieder geval bedankt voor je reactie, ik ga verder zoeken naar een toepassing voor mijn wens.

Tim
Wat ik erg vreemd vind, is dat Telfort hier helemaal niets mee doet.
Op dit forum wordt nu drie keer melding gemaakt van hetzelfde euvel, maar Telfort reageert....niet.
Als verstrekker van deze routers zou je toch mogen verwachten dat je dan je verantwoording neemt.
Zij kopen deze routers in bij Sitecom en kunnen hierover communiceren met Sitecom, toch?
Reputatie 8
Badge +19

Zij kopen deze routers in bij Sitecom en kunnen hierover communiceren met Sitecom, toch?

Ja, dat lijkt mij ook... :8
Volgens mij is het een bug.
Zelf toch maar even bij Sitecom te rade gegaan.
Ze kennen het probleem en hebben er een oplossing voor:

Update:
Heb de procedure doorlopen en alles ingesteld zoals Maarten van Sitecom het voorstelde.
Helaas werkt dit niet en moest ik opnieuw een reset doen naar fabrieksinstellingen.
Wachten is nu op de nieuwe firmware...
ook ik had het probleem om gastaccount uit te zetten.
Heb de stappen die Halpiko, van Maarten van Sitcom heeft gekregen doorlopen en bij mij werkt het.
Kreeg vandaag een update, en omdat 'Maarten van Sitecom' dit had doorgegeven dat het bij de eerstvolgende update verholpen zou worden heb ik het geprobeerd..
Maar helaas, het gaat nog steeds niet. :@:@

Reageer