beantwoord

Kan de vdsl snelheid hier hoger?

Toon het eerste bericht

81 reacties

Mijn buren, een deur verder, gaan vandaag ook even contact opnemen. Het is ook daar al enige tijd, net als op ons adres, omlaag gekelderd, hun ping is van 6 naar 38 gegaan en download van 27 naar 15. Zij hebben last van haperend tv signaal. Het mag nu duidelijk zijn dat het probleem niet binnenshuis zit maar buiten waardoor meerderen een lage snelheid ervaren 😃. Misschien heb je iets aan deze bevinding.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo XipHiaS, ik zie inderdaad dat je buren contact hebben opgenomen. Ook voor hen is er een ticket ingeschoten. Hopelijk wordt dit issue zo snel mogelijk verholpen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo SxipHiaS, ik heb je een privébericht gestuurd. Zou je daarop willen reageren? Bij voorbaat dank!
Hallo SxipHiaS, ik heb je een privébericht gestuurd. Zou je daarop willen reageren? Bij voorbaat dank!
Gereageerd 🆒
Twee heren van kpn zelf hebben prima werk geleverd door een en ander in de centrale bij te werken:
Link Status Up
Showtime 0 h 8 min 35 s
Modulation Type VDSL
Actual Rate(Up/Down) 3424/32364 kbps
Attainable Rate(Up/Down) 6864/33772 kbps
Noise Margin(Up/Down) 7.9/6.2 dB
Line Attenuation(Up/Down) 6.7/19.9 dB
Output Power(Up/Down) 7.9/18.5 dBm
Data Path(Up/Down) Interleaved/Interleaved
Interleave Depth(Up/Down) 4/4
Interleave Delay(Up/Down) 0/0 ms
INP(Up/Down) 47/49 symbols
Profile 8b
CRC Errors(Up/Down) 0/0
FEC Errors(Up/Down) 0/0
Zeer netjes dus en ik ben zeer tevreden als de lijn deze snelheid dit keer ook vast kan blijven houden. Ik laat het weten als er veranderingen plaatsvinden.
Reputatie 8
Badge +16
Beste XipHiaS, bedankt voor de terugkoppeling. Ik zie inderdaad dat de snelheid gestegen. Fijn dat je zeer tevreden bent.
Het topic blijft gewoon open dus zie je reactie graag tegemoet indien er veranderingen plaatsvinden.

Reageer