beantwoord

Kan de hoofd aansluiting niet vinden

• 9 januari 2017
  • 24 reacties
  • 854 keer bekeken

Ik heb net de bevestigingsmail van telfort gehad met tips hoe ik de overgang vanuit Ziggo zo spoedig mogelijk kan laten verlopen. Ik probeerde dus de hoofd aansluiting te vinden maar die hebben we simpelweg niet. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Michael 28 maart 2017, 16:42

Hi Deborah,

Bedankt voor je berichtje.

Goed te horen dat het weer werkt! Dat zie ik graag!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

24 reacties

Laat je nog even weten waar het isra punt nu zat?
Ben wel benieuwd.
Ik hoop voor je dat de monteur iets kan vinden een ander soortgelijk geval was er niks te vinden terwijl volgens de gegegevens er wel 1 ,oest zitten.
Ik ontvang al een tijd geen antwoorden meer op mijn bericht, graag wordt ik geholpen voor overstapdatum!
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Deborah,

Top dat je benaderd bent door een monteur. Wil je een reactie geven op mijn privéberichtje?

Bedankt!
Ik neem aan dat jullie alleen mobiel bellen en geen vaste telefoon hebben. Of via ziggo alles in een? Het kan heel goed zijn dat de kpn aansluiting ergens achter het behang zit of is er ergens een plastic plaatje zonder de 4 gaatjes zoals op 1 van de fotos hoogst waarschijnlijk vlak boven de vloer in een hoek of zoals eerder gezegd in de meterkast. Al hebben buren ziggo voor de tv is er mischien wel 1 die een kpn telefoon heeft.
Reputatie 8
Badge +17
Ik ontvang al een tijd geen antwoorden meer op mijn bericht, graag wordt ik geholpen voor overstapdatum!

Heb je 10 dagen geleden een privebericht naar Michael moderator van Telfort gestuurd waar hij om gevraagd heeft
Ja heb ik gedaan, zou een beetje stom zijn als ik nu zou zeuren als ik dat niet gedaan had, vind je niet? (;
Ik heb echt overal gezocht @galdor68 .. mn vriend heeft ook meegekeken en buren wijzen idd naar de meterkast..
Je topic staat nu weer bovenin. Webcare komt er vast maandag op terug.
Reputatie 8
Badge +17
Ja heb ik gedaan, zou een beetje stom zijn als ik nu zou zeuren als ik dat niet gedaan had, vind je niet? (;

Zo was het ook niet bedoelt maar het komt namelijk wel eens voor dat iemand dat over het hoofd ziet en dat is dus in dit geval aan de moderator kant.

Maar die komen nu vast wel met een reactie zoals Nelly ook al aangeeft
Als het wat oudere flat/appartement is zal het isra punt er ongetwijfeld niet zo mooi uitzien als op de foto's het kan maar zo een los bungelend draadje zijn, dit was bij ons ook zo. Ik moest er zelf een nette doos aanschroeven.
De Ziggo zit op dit moment hierop aangesloten. Kan de telfort hierop ook aangesloten worden? Ik had vernomen dat dat namelijk op een andere manier gaat?
Reputatie 8
Badge +17
Deze aansluitingen zijn niet geschikt voor je Telfort aansluiting, zie in de bijlage waar je naar op zoek moet of wellicht dat er een glasvezel aansluiting is
Reputatie 8
Dat is de "Ziggo" manier met kabel. Die kun je NIET gebruiken voor een Telfort aansluiting. Je zou moeten kijken naar een "telefoon" aansluiting (het beginpunt ergens in de meterkast, kelderkast, woonkamer. Het zogenaamde "ISRA-punt"):

Of misschien heb je een glasvezel abonnement afgesloten?
(Als dat aanwezig is in je huis). Kun je aangeven voor welke dienst je een abonnement hebt afgesloten?
Dat is de "Ziggo" manier met kabel. Die kun je NIET gebruiken voor een Telfort aansluiting. Je zou moeten kijken naar een "telefoon" aansluiting (het beginpunt ergens in de meterkast, kelderkast, woonkamer. Het zogenaamde "ISRA-punt"):

Of misschien heb je een glasvezel abonnement afgesloten?
(Als dat aanwezig is in je huis). Kun je aangeven voor welke dienst je een abonnement hebt afgesloten?

Ik heb een gewoon abbonement afgesloten, maar ik heb dus niet een aansluiting zoals op de foto's. we hebben een klein appartement en ik heb echt alle hoekjes en gaten onderzocht, woonkamer, slaapkamer, inbouwkasten, keuken, en de meterkast natuurlijk. Nergens een aansluiting te bekennen zoals op de foto's...Kan dit gemonteerd worden ergens of kan ik beter niet overstappen naar telfort omdat er simpelweg geen aansluiting is?
Reputatie 8
Badge +17
Wellicht dat 1 van je buren kan aangeven waar de kpn aansluitingen zitten
Buren hebben helaas allemaal Ziggo, dus kunnen mij ook niet verder helpen
Reputatie 8
Badge +17
Als je hier de postcode en huisnummer invult wat kan Telfort dan op je adres leveren

https://internetshop.telfort.nl/alles-in-1-pakket
Het alles in één pakket
Reputatie 8
Badge +17
Webcare Telfort leest alles mee en zodra je topic aan de beurt is krijg je een reactie
Reputatie 8
Badge +2
Hi Debora,

Welkom.

Jammer dat je geen aansluiting kunt vinden, dit zou het allemaal zoveel makkelijker maken.

Elk huis behoort een aansluiting van KPN te hebben om het modem op aan te sluiten. Als deze niet aanwezig is dan kunnen wij een verzoek doen bij KPN om dit in orde te laten maken. Graag ontvang ik je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN in een apart bericht, zodat ik dit voor je kan uitzoeken en waar mogelijk direct kan uitzetten.

Ik zie uit naar je reactie.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Nelly, excuses voor de late reactie. Zie privébericht.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Deborah,

Bedankt voor je berichtje.

Goed te horen dat het weer werkt! Dat zie ik graag!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.
Ik ben inmiddels gebeld, er komt morgen een monteur langs.