beantwoord

ITV Online werkt niet op laptop buitenshuis

• 25 december 2017
  • 8 reacties
  • 884 keer bekeken

Reputatie 1
Ik kan geen tv op de laptop ontvangen in het zomerhuis. de melding is dan dat ik niet op het thuisnetwerk zit.
Dat hoeft toch ook niet? wat moet ik doen?

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door Enterprise 26 december 2017, 15:29

Dag nelly jacoba,

via de telefoon en Ipad werkt het wel.
Heb je een idee voor een oplossing?

Ik vrees dat daar geen oplossing voor is...
iTV online buitenshuis kijken is alleen beschikbaar met het gebruik van de apps voor iPad en Android, maar niet voor iTV online via de website op een PC of laptop.
Bekijk reactie

8 reacties

En via de app op je telefoon of tablet?
Via browser komt deze foutmelding wel vaker voor.
https://forum.telfort.nl/tv-338/fout-tijdens-televisie-kijken-itvonline-67679
Reputatie 1
Dag nelly jacoba,

Reputatie 8
Badge +9
Dag nelly jacoba,

Ik vrees dat daar geen oplossing voor is...
iTV online buitenshuis kijken is alleen beschikbaar met het gebruik van de apps voor iPad en Android, maar niet voor iTV online via de website op een PC of laptop.
Reputatie 1
dat is toch wel vreemd, op de web-site van Telfort staat dat je overal kunt kijken met alle apparaten.
In ieder geval bedankt voor deze informatie.
Reputatie 8
Badge +9
dat is toch wel vreemd, op de web-site van Telfort staat dat je overal kunt kijken met alle apparaten.

'Overal kijken' is in deze context dus overal in en om het huis.
Dat je met de app wél buitenshuis kan kijken is nog niet zolang geleden mogelijk geworden.

Met de laptop buitenshuis via de website kijken kan overigens wél als je toevallig op een Telfort netwerk zit bij een andere Telfort abonnee.
Je dient dan wel je eigen abonneenummer en pincode in te voeren voordat je kan kijken.
Reputatie 1
Ok, helemaal duidelijk.
bedankt voor deze informatie.:)

'Overal kijken' is in deze context dus overal in en om het huis.
Dat je met de app wél buitenshuis kan kijken is nog niet zolang geleden mogelijk geworden.

Met de laptop buitenshuis via de website kijken kan overigens wél als je toevallig op een Telfort netwerk zit bij een andere Telfort abonnee.
Je dient dan wel je eigen abonneenummer en pincode in te voeren voordat je kan kijken.

Ik ben blij dat jij dit schreef Enterprise want dit bevestigd wel het idee wat ik hierover had.
De enige oplossing is over te stappen naar KPN of Ziggo. Die bieden al heel lang iTV op de laptop aan.

Reageer