ITV aanvraag complicatie

• 9 januari 2012
  • 0 reacties
  • 1897 keer bekeken

Beste webcare,

Bij het bestellen van internet + bellen (14-11-2011) werd mij aangegeven dat iTV ook bestelbaar was op mijn adres. De postcode check op de website gaf toen 13-16Mbit/s mogelijk en dat er dus iTV bestelbaar was.

Een medewerker van het sales nummer heeft de snelheid toen nogmaals gecheckt en in orde bevonden voor iTV, wat ik kon bestellen na oplevering van het internet+bellen.

Toen ik na de aansluiting van het internet en bellen de aanvraag wou doen voor iTV blijkt dat dit niet meer mogelijk is. De mogelijk haalbare snelheid via de check op jullie website geeft nu aan dat er maar 8Mbit/s haalbaar is, en dat dus ITV hier niet te bestellen is.

Mijn gemeten snelheid ligt nog altijd boven de 13 en een buurman iets verderop aan dezelfde lijn heeft wel tot volle tevredenheid ITV van Telfort.

Ik kreeg bij contact met de helpdesk de vraag om gewoon te wachten omdat het systeem bijgewerkt zou worden op mogelijk haalbare snelheid. Nu zijn we echter een aantal weken verder en blijft het nog steeds hetzelfde.

Ik wil toch wel heel graag iTV bij mijn pakket hebben en mijn lijn is er ook goed genoeg voor. Het aanvraag systeem lijkt hier echter niet in mee te willen werken.

Het internet zelf werkt naar volle tevredenheid.

Verzoek van mijn kant is dan ook om een iTV aanvraag dan maar handmatig aan mijn abonnement toe te voegen zodat ik hier alsnog van kan gaan genieten.

gr Pieter

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer