beantwoord

Isra punt nieuwbouw woning

martijn koonstra
Hallo,
Over 2 weken krijg ik de sleutel van ons nieuwbouw huis.
Ik heb nu een Telfort alles in 1 pakket en wil dat graag straks ook weer.
Het enige probleem is dat er nog geen isra punt in mijn nieuwe woning zit.
Volgens de postcodecheck is het gewoon mogelijk om mij diensten te leveren op dit adres.
Vorige week contact gehad met de klantenservice en daar werd gezegd dat als er geen isra punt zit ik mn abonnement gewoon kosteloos tussentijds kan opzeggen, alleen wil ik juist bij Telfort blijven.
Nu wil ik graag weten hoe en waar ik het moet regelen om toch de aansluiting in mijn huis te krijgen
icon

Beste antwoord door Stephen - Telfort 21 april 2017, 10:17

Hallo Martijn, welkom op het forum! Het zit zo. Als er geen IS/RA punt is jouw woning aanwezig is dan wordt er een monteur aangestuurd. Deze gaat kijken of er wellicht toch nog een IS/RA punt te vinden is. Komt de monteur tot de conclusie dat er echt geen IS/RA aanwezig is dan kan deze een IS/RA punt creëren. Hier zijn echter wel kosten aan verbonden, zo een paar honderd euro. Indien je deze kosten niet wenst te betalen dan mag je inderdaad je abonnement kosteloos opzeggen. Heb je trouwens gekeken of er ook glasvezel beschikbaar is op je nieuwe adres? In dat geval wordt je dan standaard overgezet naar glasvezel indien dit beschikbaar is.

Bekijk reactie

2 reacties

nelly jacoba
Reputatie 4
Badge +2
Weet je of er wel glasvezel aangelegd is?
Eventueel tot in de straat?
Zie ook dit recente topic.
https://forum.telfort.nl/internet-267/glasvezel-aansluiting-66994
Webcare kan je vast verder helpen, ze zullen je topic wel oppaken en via pb nadere adres info vragen.

Wat zegt deze link?
https://telfort-fpi-info.fourstack.nl
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Martijn, welkom op het forum! Het zit zo. Als er geen IS/RA punt is jouw woning aanwezig is dan wordt er een monteur aangestuurd. Deze gaat kijken of er wellicht toch nog een IS/RA punt te vinden is. Komt de monteur tot de conclusie dat er echt geen IS/RA aanwezig is dan kan deze een IS/RA punt creëren. Hier zijn echter wel kosten aan verbonden, zo een paar honderd euro. Indien je deze kosten niet wenst te betalen dan mag je inderdaad je abonnement kosteloos opzeggen. Heb je trouwens gekeken of er ook glasvezel beschikbaar is op je nieuwe adres? In dat geval wordt je dan standaard overgezet naar glasvezel indien dit beschikbaar is.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)