beantwoord

ISRA punt kapot. Hoe herstel ik dit?

• 16 maart 2018
  • 4 reacties
  • 780 keer bekeken

Reputatie 1
Zojuist probeerde ik het alles-in-1 pakket aan te sluiten echter kwam ik erachter dat het isra-punt kapot is. Welke actie kan ik ondernemen?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 17 maart 2018, 15:54

Hallo Jeroen, welkom op het forum. Wat leuk dat je klant bij ons bent geworden!

Met een kapot IS/RApunt ga je de oorlog niet winnen nee. Daarom heb ik een monteur aangevraagd om herstelwerkzaamheden uit te voeren. Omdat het even wachten is op de monteur, kan ik me voorstellen dat je niet een paar dagen zonder internet, TV en bellen wilt zitten. Als je een foto met ons kan delen, dan kan je misschien met de hulp van nelly jacoba, Galdor68, mij of een van onze andere klanten misschien dit weekend nog genieten van je verbinding. 🙂
Bekijk reactie

4 reacties

Eventueel een foto plaatsen van het isra punt dan kan 1 van de Telfort webcare medewerkers inschatten wat er moet gebeuren. Als je daarnaast als je dit al niet gedaan hebt je klantnummer en of postcode in je profiel zet, kunnen ze je gerichter adviseren en de nodige monteur inschakelen, zodra deze vraag aan de beurt is.
Badge +18
En misschien kunnen we je, aan de hand van de foto, wel helpen het modem toch tijdelijk aan te sluiten.
Heb je in ieder geval internet tot de monteur komt.
Reputatie 7
Badge +13
Hallo Jeroen, welkom op het forum. Wat leuk dat je klant bij ons bent geworden!

Met een kapot IS/RApunt ga je de oorlog niet winnen nee. Daarom heb ik een monteur aangevraagd om herstelwerkzaamheden uit te voeren. Omdat het even wachten is op de monteur, kan ik me voorstellen dat je niet een paar dagen zonder internet, TV en bellen wilt zitten. Als je een foto met ons kan delen, dan kan je misschien met de hulp van nelly jacoba, Galdor68, mij of een van onze andere klanten misschien dit weekend nog genieten van je verbinding. 🙂
Reputatie 1
Bedankt voor jullie reacties. Gisteren is door de monteur het IA-RA-punt herstelt en alles keurig netjes aangesloten en afgewerkt. Top service!

Reageer