ISRA punt is alleen een blauwe kabel

• 21 december 2016
  • 5 reacties
  • 1028 keer bekeken

Beste Telfort

Ik heb net een nieuw huis gekocht en hiervoor telfort internet besteld. Nu ik ben begonnen met klussen zie ik in de meterkast een blauwe kabel binnenkomen, echter zit hier niets aan vast. Een inspectie in de kruipruimte leert dat dit waarschijnlijk de telefoonkabel is, in de huiskamer is namelijk ook geen ISRA punt en er zitten in de kabel zo'n 8-10 kleine kabeltjes.

Ik gok dus dat een monteur een ISRA puntje moet vastknopen aan deze kabel. Hoe gaat dit in zijn werk?

mvg,
Edwin

5 reacties

Reputatie 8
Web-care zal wel contact met je opnemen, om KPN aan te sturen een net officieel ISRA-punt aan te leggen.
Zitten daar ook kosten aan verbonden?
Reputatie 8
Ik verwacht van niet. Maar webcare kan je daar beter over inlichten.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Edwin,

Dank voor het aanmaken van een topic.

Ik verwacht dat het een koud kunstje is voor een KPN monteur om dit in orde te maken. Zij kunnen vrijwel altijd (kosteloos) het aansluitpunt herstellen zodat je het modem daarop kunt aansluiten. Graag zie ik je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN in een apart berichtje verschijnen zodat ik dit voor je uit kan zetten. Er zal dan een afspraak met je worden gemaakt om op locatie te komen.

@Babylonia,

Top, dank je!
Reputatie 8
Badge +2
Beste Edwin,

Bedankt voor de gegevens.

Ik heb een verzoek gedaan bij KPN om een afspraak te maken en op locatie te komen. Ga ervan uit dat je binnen enkele dagen wordt benaderd. Laat je het weten wat er uit komt?

Erg benieuwd!

Reageer