beantwoord

ISRA punt in het KPN systeem heeft verkeerde huisnummer

• 1 mei 2017
  • 4 reacties
  • 549 keer bekeken

Dus een tijdje geleden werd er internet van Telfort aangesloten op mijn adres. Dit adres heeft volgens het systeem een ander huisnummer dan het eigenlijke adres... Dit heeft natuurlijk voor de nodige problemen gezorgd, een monteur moest het adres uiteindelijk zelf aansluiten bij de wijkcentrale en momenteel wordt er nog steeds post verstuurd naar het verkeerde adres.

Er werd naar mij gebeld door een Telfort medewerker om het adres te 'verhuizen' naar het juiste huisnummer. Maar aangezien dit huisnummer niet bestaat in het systeem van KPN, kan het niet... Wat heel vreemd is, want dit hoorde sinds een paar jaar geleden al geregeld te zijn.

Mijn huisbaas nam contact op met de gemeente en volgens hun kloppen alle gegevens. Het staat ook in het centraal register ( bagviewer.kadaster.nl ). Dus de gegevens zijn wel degelijk daar en kunnen gebruikt worden om mijn adres in het systeem te zetten. Vanaf ons kant valt hier niet zoveel meer aan te doen...

Met wie moet ik contact opnemen om dit verder te regelen?
icon

Beste antwoord door Michael 16 mei 2017, 10:27

Hi Renhui, dank voor je bericht. Je geeft aan benaderd te zijn door een collega. Het is adres is inmiddels aangepast zodat je de post op het juist adres ontvangt. Ik ga ervan uit dat je zo voldoende weet.

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Renhui, welkom terug! De administratie van KPN kan inderdaad weleens afwijken van de gegevens in het systeem van Kadaster. Dit moet dan inderdaad administratief gezien verhuisd worden. Ik ga voor je kijken wat ik hierin kan betekenen als je je postcode, huisnummer, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN-nummer in een privébericht kenbaar maakt. Ik kom er dan op terug!
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Renhui, dank je wel! Ik heb een incident aangemaakt om het probleem verder voor je op te pakken. Je wordt hier over gebeld zodra er meer bekend is. Wil je het mij laten weten als je bent benaderd? Erg benieuwd!
Hallo Michael, bedankt voor het doorgeven. Ik zal je een pm versturen als ik meer weet.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Renhui, dank voor je bericht. Je geeft aan benaderd te zijn door een collega. Het is adres is inmiddels aangepast zodat je de post op het juist adres ontvangt. Ik ga ervan uit dat je zo voldoende weet.

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.

Reageer