In mijn jaren 30 woning ligt deze kabel onder de grond, zie foto. Misschien zat de kabel aan het kastje van foto 2 vast. Er hoort een Isra punt aan het uiteinde te zitten, echter dit is niet het geval. Hoe kan ik ervoor zorgen dat het Isra-punt weer in takt wordt gemaakt, zodat ik een abonnement via jullie kan afsluiten? Groet Arjan
Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon
Beste antwoord door Deborah 15 november 2017, 19:24
Hoi Arjand, welkom op het forum 😳. Aangezien je ISRA-punt onder de grond zit, vind ik dat een goede vraag. Een monteur kan dit het beste beoordelen. Als je een pakket van ons bestelt, dan zorg ik ervoor dat een monteur bij je langskomt. Zoals @Galdor68 aangeeft, is het nodig dat je modem met een korte kabel boven de grond wordt aangesloten. In principe is het bezoek van de monteur kosteloos. Mocht het herstellen van het ISRA-punt toch kosten met zich mee brengen, dan zal de monteur dit aangeven. Laat je me weten als je een pakket hebt besteld? Dan bestel ik een monteur!
Bekijk reactie