beantwoord

ISRA punt

• 22 december 2013
  • 4 reacties
  • 1883 keer bekeken

ik heb internet van telfort besteld maar kan het isra punt in de woning niet vinden.
nu heb ik ergens op dit forum gelezen dat telfort kan zien waar het isra punt zou moeten binnenkomen, is dat zo en hoe kom ik daar dan achter?
icon

Beste antwoord door Franzki 22 december 2013, 13:52

Dan wordt het toch even puzzelen.

Grote kans dat er beneden één of meerdere ISRA-punten zitten. Maar dan kan het lastig zijn om uit te vinden welk ISRA-punt van wie is. Zeker als in een later stadium het complex is gesplitst in appartementen en huisnummers zijn aangepast.

Is er een huisbaas of VvE die meer weet over de situatie?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Je zult toch moeten gaan zoeken naar telefoonstopcontacten, lasdoppen en KPN-kastjes... Heb je in de meterkast gekeken? Kun je ergens aan de voorkant van de woning een dikke kabel zien binnenkomen?

Hoe oud is je woning? Is het een flat/appartement of rijtjeshuis?

Webcare kan in de administratie wel zien of er een isra-punt is en waar het zou oeten zitten maar die informatie is niet altijd betrouwbaar.
het betreft een woning boven winkels, het is een pand met meerdere woningen boven 2 winkels.
in de woning komt geen dikke kabel binnen dus ik vermoed dat deze in 1 van de winkels binnen komt vandaar mijn vraag aan webcare of zij kunnen zien waar deze dan binnen zou moeten komen.

bedankt voor je reactie Franzki
O ja het betreft hier een 113 jaar oud pand
Reputatie 8
Badge +16
Dan wordt het toch even puzzelen.

Grote kans dat er beneden één of meerdere ISRA-punten zitten. Maar dan kan het lastig zijn om uit te vinden welk ISRA-punt van wie is. Zeker als in een later stadium het complex is gesplitst in appartementen en huisnummers zijn aangepast.

Is er een huisbaas of VvE die meer weet over de situatie?

Reageer