Isra

• 25 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

Hallo, ik en 4 draden vast in de isra.
Groen rood ( boven) en zwart geel onder
Sinds gister heb ik telford aansluiten gaat makkelijk maar krijg helaas geen internet/tv

En nu ?

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Dat kan in principe niet goed zijn. Dit zou rood/blauw of oranje/wit moeten zijn. Dit doet me dan ook vermoeden dat je een doorgeluste telefoonaansluiting te pakken hebt en niet het ISRA-punt. Kun je daar eens naar op zoek gaan?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/hoofdaansluiting-vinden.htm

Hopelijk kun je hem makkelijk vinden. Plaats hiervan dan eens een foto en ook van de aansluiting waar je het nu op aangesloten hebt. Wel met de aangesloten draden (kleuren) zichtbaar, anders kunnen we nog niets zien.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi Wensil, welkom op het Forum. Ik begrijp dat het internet is opgeleverd. Je krijgt het alleen nog niet aan de praat. Dat is niet zo fijn, dat begrijp ik heel goed. Nu lees ik dat GJC vermoed dat het niet het juiste aansluitpunt is. Zit er mogelijk nog een ander aansluitpunt? Bijvoorbeeld in de muur aan de wegkant, maar misschien nog wel waarschijnlijker in de meterkast?

Ook wil ik graag eens meekijken. Zou je daarvoor jouw postcode + huisnummer of klantnummer voor vast willen toevoegen aan jouw forumprofiel? Wil je voor mij een reactie in dit topic achterlaten als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik mee.

Reageer