beantwoord

Is mijn snelheid goed en zijn mijn modemwaarden goed?

• 23 februari 2019
  • 189 reacties
  • 3083 keer bekeken

Toon het eerste bericht

189 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Netjes hoor, en is je snelheid nu wel 20 Mbps..? 😆
Of maakt die lijnsplitter ertussen het nog slechter..?
Reputatie 8
Badge +7
Netjes hoor, en is je snelheid nu wel 20 Mbps..? 😆

Of maakt die lijnsplitter ertussen het nog slechter..?

Wie zal het weten, misschien de monteur a.s. donderdag😆
Reputatie 8
Badge +19

Wie zal het weten, misschien de monteur a.s. donderdag😆

Ja, die zal wel op zijn neus kijken... 😉

NB. je bent linkshandig zie ik...
Reputatie 8
Badge +7

Wie zal het weten, misschien de monteur a.s. donderdag😆Ja, die zal wel op zijn neus kijken... 😉

NB. je bent linkshandig zie ik...

Goed opgemerkt, 1 like verdiend.☺
Reputatie 8
Badge +11
Dat is een mooi stukje geschiedenis. Ik ben benieuwd of de monteur het modem wel herkend morgen. 😉
Reputatie 8
Badge +7
Beste mensen,
vandaag is de monteur geweest en heeft zowel het IS/RA-punt als de huiskameraansluiting voorzien van de nieuwste aansluitpunten en de modem in de meterkast geplaatst.
De snelheid is nu conform wat ik volgens KPN zou moeten hebben.
We zijn hier zeer blij mee.
@Bart - Telfort , bedankt.☺
Reputatie 8
Kijk, zo zie je maar weer waar het upgraden van aansluitingen en bekabeling toe kan leiden. 😉
Reputatie 8
Badge +19
Een ketting is zo sterk als zijn zwakste schakel... 😙
Waarvan akte.

Fijn dat je nu de volle waarde haalt uit de dienst waarvoor je betaalt.
Reputatie 8
Badge +11
Ik ben heel blij dit te lezen JanD. Helemaal super, geniet ervan.
Reputatie 8
Badge +7
Beste mensen, even een meer gedetailleerde uitleg wat de monteur gedaan heeft:
In de meterkast heeft hij de lasdop vervangen door een IS/RA-punt met een grijze en blauwe aansluiting.
In de huiskamer heeft hij de huisaansluiting ook vervangen door een nieuw punt met een blauwe en grijze aansluiting.
In de meterkast heeft hij de modem geplaatst.