beantwoord

Is er al nieuws over de uitlevering van de Experiabox V10?

• 10 mei 2017
  • 15 reacties
  • 821 keer bekeken

Hallo,

Is er al nieuws over de uitlevering van de Experiabox V10?
Het is al weer een poosje stil hierover.

Een Firmware probleem of een poort die niet dicht mag zitten of zo.
Maar elders in een topic heb ik gelezen dat het probleem verholpen zijn?

Wat ik wel weet is dat KPN deze V10 wel gewoon levert.

Ik wil dus graag weten wanneer de V10 bij Telfort weer beschikbaar is.

Met vriendelijke groet,

mandy
icon

Beste antwoord door Jurgen - Telfort 12 mei 2017, 09:54

Hi mandy, ik hoop dat ik je verder kan helpen door middel van een antwoord op de onderstaande vragen :)

Krijg ik als ik nu klant wordt een Experia Box V10?
De Experia Box V10 wordt momenteel niet geleverd in verband met belangrijke verbeteringen waar de ontwikkelaars van de modemfirmware op dit moment aan werken. In de toekomst wordt de V10 alleen aan een gedeelte van de bestellingen geleverd.

Is de V10 beter dan de V8?
Zowel het V8 als het V10 modem zijn geschikt voor alle diensten, glas & koper, iTV en VOIP. De V10 is wel een dualband WiFi modem, wat voor sommige huishoudens een betere wifi-ervaring oplevert.

Waarom krijg ik als ik een V8 heb ontvangen, niet alsnog een V10?
Zodra de Experia Box V10 weer beschikbaar is, wordt hij op een gedeelte van de bestellingen geleverd. Je modem kiezen of omruilen is niet zomaar mogelijk. Als je problemen met internet of wifi ondervindt, dan helpen we je natuurlijk graag. Geef daarvoor in dit topic een antwoord op de vragen die in de startpost worden gesteld.
Bekijk reactie

15 reacties

Weet niemand iets??
Mijn vorige topic https://forum.telfort.nl/internet-267/experia-box-v10-niet-leverbaar-door-fouten-66824 is gesloten.

Meer dan een week geleden kreeg ik het antwoord geduld te hebben.
Nu moet ik bekennen dat mijn geduld begint op te raken.

Daarom wederom mijn vraag, wanneer is de V10 beschikbaar.
Anders ga ik misschien toch verder kijken......
Badge +13
Hi mandy, ik hoop dat ik je verder kan helpen door middel van een antwoord op de onderstaande vragen :)

De Experia Box V10 wordt momenteel niet geleverd in verband met belangrijke verbeteringen waar de ontwikkelaars van de modemfirmware op dit moment aan werken. In de toekomst wordt de V10 alleen aan een gedeelte van de bestellingen geleverd.

Zowel het V8 als het V10 modem zijn geschikt voor alle diensten, glas & koper, iTV en VOIP. De V10 is wel een dualband WiFi modem, wat voor sommige huishoudens een betere wifi-ervaring oplevert.

Zodra de Experia Box V10 weer beschikbaar is, wordt hij op een gedeelte van de bestellingen geleverd. Je modem kiezen of omruilen is niet zomaar mogelijk. Als je problemen met internet of wifi ondervindt, dan helpen we je natuurlijk graag. Geef daarvoor in dit topic een antwoord op de vragen die in de startpost worden gesteld.
Alle stappen zijn al doorlopen en er is mij een V10 toegezegd.
Maar nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraag.
Wanneer?

KPN levert toch ook gewoon de V10?
Wat is dan het verschil?
Badge
Alle stappen zijn al doorlopen en er is mij een V10 toegezegd.
Maar nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraag.
Wanneer?

KPN levert toch ook gewoon de V10?
Wat is dan het verschil?

Door wie is je de V10 toegezegd, hier op forum door een mod of aan de telefoon?

Bij KPN betaal je meer per maand, daarom daar standaard de V10 lijkt het. Telfort is de budget variant van het KPN aanbod, daarom mag je helaas niet hetzelfde verwachten. Dat is het verschil.
Door Office en een mod, ik noem geen namen.

En als Telfort zo doorgaat, is het straks net zo duur als KPN.

Maar er zijn nog andere opties....
Reputatie 8
Badge +18
Er wordt momenteel druk getest met een nieuwe firmware voor de V10 als dat goed verloopt dan kan het zomaar zijn dat de V1O weer geleverd wordt.
Hallo,

Ik lees net in een ander topic dat de V10 aan een nieuwe klant geleverd is?

https://forum.telfort.nl/stel-vraag-248/per-1-juni-overgestapt-verbinding-prima-thuiskomst-geen-verbindingtv-telefoon-68306/index1.html#post564286

Is de V10 weer beschikbaar?
Ik verneem dit graag!
Wellicht dat de V10 weer uitgeleverd wordt bij ADSL/VSDL. Volgens mij zat het probleem in de firmware van Experiabox V10 voor glasvezel, en die wordt voorlopig niet uitgeleverd. Als je glasvezel hebt, krijg je dus de V8.
@telfortgebruikert,

Werk jij bij Telfort?
Zo ja, in welke hoedanigheid?
Ik heb mijn antwoord al gekregen via de klantenservice....
@@mandy,

Nee ik werk niet bij Telfort. Ik geef alleen de informatie door die ik heb gehad (van andere forumgebruikers), omdat ik binnenkort een glasvezel verbinding krijg en dezelfde vraag had. Maar blijkbaar heb jij al het antwoord gekregen van de klantenservice?
@telfortgebruikert

De V10 wordt nu weer uitgeleverd voor glasvezel maar het hangt van Telfort af of je hem krijgt denk ik.

Zie het antwoord van Jurgen Telfort.

Met vriendelijke groet,

Mandy
@mandy Het hangt inderdaad af van Telfort, aangezien ik vandaag dus nog een V8 heb ontvangen bij een nieuw glasvezel abonnement. Ben eerlijk gezegd er niet zo gerust op, en hoop dat de V8 voor een V10 kan worden omgeruild.
@telfortgebruikert

Dit zal ik echt niet weten.
Misschien heeft iemand van Telfort hier een antwoord op?

Reageer