beantwoord

Intersnetsnelheid maar 10 mbit, ik betaal voor 30 mbit

• 3 januari 2017
  • 4 reacties
  • 419 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Sinds vorige week is mijn snelheid teruggezet op 10 mbit, ik betaal wel voor een pakket met 30 mbit. Ik weet uit ervaring dat de snelheid tot aan mijn deur 30 mbit aankan.

Graag een reactie van Telfort of er een reset kan worden uitgevoerd of dat mijn rekening van de afgelopen maand voor 2/3e gecrediteerd kan worden.
icon

Beste antwoord door shininNL 7 januari 2017, 18:59

Hoi Michael bedankt voor je reactie.

Laat de snelheid maar gaan want ik zie het niet zitten om weer die V8 aan te sluiten, dan klappert de verbinding weer de hele dag... Op de snelheid na is de verbinding weer stabiel zoals vanouds met de FritzBox, ik neem de 1 mb/s wel even voor lief nog want per 16-1 wordt de glasvezelaansluiting geactiveerd. Diezelfde week zorg ik ervoor dat Telfort de bruikleenspullen weer netjes terugkrijgt.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
dat komt door al die aluminium-folie!
Reputatie 8
Badge +2
Hi shininNL,

Bedankt voor het aanmaken van een topic.

Momenteel is er een FritzBox aangesloten. Ik kan daardoor geen veranderingen aanbrengen in de verbinding. Graag zou ik zien dat je de V8 weer aansluit zodat ik meer kan zien. Overigens zie ik ook er een opzegging in het systeem staat, per 24-1 (althans, de verbinding waar je vanaf post wordt per die datum opgezegd).

Ik zie je reactie tegemoet.
Reputatie 1
Badge
Hoi Michael bedankt voor je reactie.

Laat de snelheid maar gaan want ik zie het niet zitten om weer die V8 aan te sluiten, dan klappert de verbinding weer de hele dag... Op de snelheid na is de verbinding weer stabiel zoals vanouds met de FritzBox, ik neem de 1 mb/s wel even voor lief nog want per 16-1 wordt de glasvezelaansluiting geactiveerd. Diezelfde week zorg ik ervoor dat Telfort de bruikleenspullen weer netjes terugkrijgt.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi shininNL,

Begrijpelijk dat je voor zo'n korte tijd niet alles gaat veranderen.

Ik ga ervan uit dat je een betere ervaring zult hebben met glasvezel!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.