beantwoord

Internetverbinding Zyxel valt regelmatig weg

  • 5 oktober 2019
  • 8 reacties
  • 147 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds een paar weken valt de verbinding van de modem regelmatig weg. Stekker eruit, weer opstarten helpt vaak, maar ben vaker meerdere keren bezig om de verbinding weer te herstellen. Vanmorgen een half uur bezig geweest met opstarten van de modem (steeds maar weer opnieuw proberen). Directe kabelverbinding werkt dan ook niet. Telefoon weg, TV weg, internet weg. Prima als het werkt, maar steeds vaker werkt het dus niet zoals het moet.
Dit betreft niet alleen wifi of internet, maar geldt dus voor alle diensten.
icon

Beste antwoord door Babylonia 5 oktober 2019, 11:42

Vul alvast je forum profiel aan met je klant nummer.
Naam op wiens naam het internet contract staat, postcode en huisnummer.
In de velden die zijn afgeschermd en alleen Telfort en jij zelf kunt zien.

ZyXEL modem/routers vallen inmiddels bij bosjes uit. Zijn aan vervanging toe.
Webcare kan je dan zo snel mogelijk een andere rmodem/router toesturen.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Welke modem/router heb je in gebruik?
Reputatie 1
Goedemorgen, ik heb een Syxel modem
Reputatie 8
Vul alvast je forum profiel aan met je klant nummer.
Naam op wiens naam het internet contract staat, postcode en huisnummer.
In de velden die zijn afgeschermd en alleen Telfort en jij zelf kunt zien.

ZyXEL modem/routers vallen inmiddels bij bosjes uit. Zijn aan vervanging toe.
Webcare kan je dan zo snel mogelijk een andere rmodem/router toesturen.
Reputatie 1
Klantnummer heb ik al ingevuld, zowel als telefoonnr.
Klopt wel dat de modem oud is, heb hem volgens mij ook al heel lang.
Reputatie 1
Is inmiddels opgelost. Ik heb maar gebeld met de klantenservice, er komt een nieuwe modem deze kant op. Bedankt voor je moeite Babylonia 🙂
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @Riny-61, fijn om te horen dat je contact gehad hebt met de klantenservice en een nieuw modem jouw kant op komt 🙂 Wat Babylonia aangeeft klopt, deze modems zijn al aan de oude kant en kunnen dan dit soort kuren gaan vertonen.

Laat je ons weten wanneer je 't nieuwe modem ontvangen hebt en of alles is gelukt?
Reputatie 1
Hallo weer, de modem is vandaag al aangekomen (das snel!!), ik heb een half uurtje geleden alles aangesloten en het werkt tot dusver prima.

Ik doe de oude modem morgen op de post.

Dank jullie wel voor de snelle service !
Reputatie 8
Badge +9
@Riny-61 Fijn dat je het modem zo snel hebt ontvangen en dat alles het weer goed doet 🙂 Dankjewel voor de terugkoppeling! We zien het oude modem wel verschijnen. Laat het gerust op het forum weten als we iets voor je kunnen doen.

Reageer