beantwoord

Internetverbinding werkt niet, ook bij de buren niet

• 27 juni 2019
  • 7 reacties
  • 182 keer bekeken

In contact geweest met Telfort vanwege geen verbinding. Er wordt een nieuw modem opgestuurd. Nu blijkt mijn buurvrouw deszelfs problemen te hebben sinds gisteren een haar nieuw ontvangen modem doet het ook niet. Evenals haar bovenbuurman! Waar moet ik nu zijn voor de verbinding,!? Is er een kabel stuk getrokken bij werkzaamheden?!

Admin: Titel van je topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid en verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 27 juni 2019, 20:46

Goedenavond @aevdp, dat klinkt inderdaad meer als een probleem ergens in de buurt, met een kabel bijvoorbeeld. Zeker aangezien het nieuwe modem van de buurvrouw geen verschil maakt, en verschillende buren om je heen ook problemen ervaren. Goed dat je het laat weten, ik kijk graag met je mee naar wat er aan de hand is.

Ik heb je zojuist telefonisch gesproken, omdat het me een goed plan lijkt om een monteur in te plannen. Tijdens dat gesprek kwam de buurman net langs, hoorde en begreep ik. Hij vertelde dat er net een KPN monteur langs geweest was, dat er een probleem in de centrale zit, en dat de monteur daar nu gaat kijken. We hebben afgesproken dat we even afwachten of de monteur het nu direct kan oplossen. Meestal kan en lukt dat wel, dus ik hoop dat je verbinding zodadelijk alweer hersteld is :)

Laat je weten hoe het is afgelopen? Anders zorgen wij dat, indien nodig, er zo snel mogelijk een monteur voor je ingepland wordt.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Goedenavond @aevdp, dat klinkt inderdaad meer als een probleem ergens in de buurt, met een kabel bijvoorbeeld. Zeker aangezien het nieuwe modem van de buurvrouw geen verschil maakt, en verschillende buren om je heen ook problemen ervaren. Goed dat je het laat weten, ik kijk graag met je mee naar wat er aan de hand is.

Ik heb je zojuist telefonisch gesproken, omdat het me een goed plan lijkt om een monteur in te plannen. Tijdens dat gesprek kwam de buurman net langs, hoorde en begreep ik. Hij vertelde dat er net een KPN monteur langs geweest was, dat er een probleem in de centrale zit, en dat de monteur daar nu gaat kijken. We hebben afgesproken dat we even afwachten of de monteur het nu direct kan oplossen. Meestal kan en lukt dat wel, dus ik hoop dat je verbinding zodadelijk alweer hersteld is :)

Laat je weten hoe het is afgelopen? Anders zorgen wij dat, indien nodig, er zo snel mogelijk een monteur voor je ingepland wordt.
@Alexandra - Telfort bedankt voor je snelle reactie. De monteur van de buren is nog steeds bezig. Er is ergens kabelbreuk, dus helaas zal het nog wel even duren... het heeft waarschijnlijk geen zin om daar nog een monteur op te zetten.. wordt vervolgd
@Alexandra - Telfort het is werkelijk verbazingwekkend dat kpn allang weet dat er kabelbreuk is, dat daar s middags foto's van worden genomen en dat er savonds tot 23.00 een kpn monteur bezig is geweest om inderdaad ook te constateren dat er een kabelbreuk moet zijn... weinig interne communicatie bij kpn, een hele flat en een school zit zonder internet en tv en dat duurt al twee dagen... verbazingwekkend. Ik ga kpn maar eens bellen
Kpn geeft niet thuis, ze kunnen aan mij niet vertellen wat de status is van de kabelbreuk, dat moet via Telfort. Ik verzoek jullie dringend hier een urgentie van te maken. Er zijn hier werkzaamheden aan de gang en zij geven toe dat er twee dagen terug een kabel kapot is getrokken. Nu moet iemand dat even fixen!! En mensen ook op de hoogte stellen! Zowel de cliënten en het storingsnummer als intern! Of zie ik dat verkeerd!
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @aevdp, Alexandra is vandaag vrij. Ze heeft mij gevraagd om de situatie voor je te bekijken. Kabelbreuken zijn altijd lastig inderdaad, de partij die de kabel daarbij beschadigd heeft een ingang waarmee zij meteen contact kunnen opnemen zodat er herstelwerkzaamheden gepland kunnen worden. Of dat hier ook gebeurd is weet ik niet, maar ik zie wel dat jouw modem nu weer verbinding heeft met het internet. Werkt alles nu weer goed voor jou en jouw buurman?
Bedankt voor je reactie @Jasper - Telfort Ik kom net thuis en alles doet t weer alsof er niets gebeurd is! Fijn weekend!
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @aevdp, fijn om te horen dat gisteravond alles het weer deed! Dankjewel voor je berichtje 🙂 Laat het gerust weten als we iets voor je kunnen doen, en jij ook een fijn weekend gewenst!

Reageer