beantwoord

Internetverbinding valt steeds weg Zyxel

• 22 september 2013
  • 6 reacties
  • 3314 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Na een aantal jaren een goede internetverbinding te hebben gehad valt deze nu sinds enkele weken steeds weg.
Eerst maar af en toe, nu vaker geen verbinding dan wel.

Dit heb ik reeds gecontroleerd:

meerdere apparaten(telefoon, laptop, tablet, etc) hebben hetzelfde probleem.
Er is geen splitter aangesloten
De router/modem staat naast de plaats waar het signaal binnenkomt
er is geen nieuwere firmware
het wifi-signaal is ok.
Meerdere malen het modem gereset en/of de spanning eraf gehaald etc.

We kan mij helpen?

het gaat om dit type modem: P-2602HW-D1A
icon

Beste antwoord door Henk 23 september 2013, 13:28

Helaas is er voor mij geen beter abbonnement beschikbaar, maar ik zou wel graag een ander modem willen.
Hoe kan ik dit regelen?

Ik heb je zojuist een vervangend modem verstuurd, dit uiteraard geheel kosteloos.

Met 2-3 werkdagen zal het modem bij je binnenkomen. Zou je mij willen laten weten of alles naar behoren werkt? :)

Henk
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +10
De P-2602HW-D1A modem is waarschijnlijk aan vervanging toe.
Je kan eens kijken of je inmiddels je abonnement kan upgraden naar een hogere snelheid via de postcodecheck.
Je gaat dan wellicht wat minder betalen en krijgt een nieuw draadloos modem in bruikleen.

Twee vliegen in één klap... 😉
Reputatie 1
Helaas is er voor mij geen beter abbonnement beschikbaar, maar ik zou wel graag een ander modem willen.
Hoe kan ik dit regelen?
Reputatie 8
Badge +18
Hoe kan ik dit regelen?

Daarvoor moet je even wachten totdat webcare Telfort dit topic oppakt
Reputatie 4
Badge +3
Hoe kan ik dit regelen?

Ik heb je zojuist een vervangend modem verstuurd, dit uiteraard geheel kosteloos.

Met 2-3 werkdagen zal het modem bij je binnenkomen. Zou je mij willen laten weten of alles naar behoren werkt? :)

Henk
Reputatie 1
Hallo,

Ik heb het nieuwe modem inmiddels ontvangen, dank hiervoor. Alles aangesloten, maar nu zie ik mijn mediaplayer en NAS niet meer in het netwerk. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt.

Mark
Reputatie 1
Hallo allemaal,

Inmiddels heb ik alles kunnen aansluiten, maar ook met het nieuwe modem blijft mijn verbinding wegvallen.
Het lampje draadloos op het modem blijft ook knipperen. Klopt dit?

Mark

Reageer