beantwoord

internetverbinding valt steeds weg

• 13 mei 2017
  • 5 reacties
  • 812 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb een xperiabox v8. De verbinding valt extreem vaak weg o.a met tv kijken , netflix of gamen.
De enigste lampjes die dan branden op de xperiabox zijn de power en de Wireless ( knippert ).
De rest is uit en gaat naar een paar minuten weer. Ik heb al het forum doorgezocht en geprobeert het zelf op te lossen. andere kabels aangesloten en alleen proberen via wifi maar die valt ook heel vaak uit. heb al meerdere malen de xperiabox gereset en dat helpt dan een half uur en dan valt het weer steeds weg. Het is ook met tv heel slecht ivm constant zender niet beschikbaar melding.
Kan iemand mij aub helpen? of wat tips?

Bij voorbaat bedankt,

Robin
icon

Beste antwoord door Wieger DB 17 mei 2017, 16:17

Hey Robin1986, ik kan me voorstellen dat je radeloos wordt van een wegvallende verbinding. Fijn dat je al zo uitgebreid hebt getest! Ik heb een bericht gestuurd naar mijn collega's bij Guidion. Een monteur kan op locatie proberen te achterhalen waarom je verbinding zo instabiel is. Je kan een afspraak met Guidion inplannen door te bellen met 088-2000137 of te wachten totdat zij contact met jou opnemen.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Heb je het aansluitsnoertje vanaf je modem naar het ISRA punt an eens vernieuwd, het kabeltje mag niet langer zijn dan 150 cm
net vervangen. ik laat het u zo weten dank u
Helaas blijft de verbinding en router wegvallen.heb alle kabels vervangen in huis.
Reputatie 7
Badge +7
Hey Robin1986, ik kan me voorstellen dat je radeloos wordt van een wegvallende verbinding. Fijn dat je al zo uitgebreid hebt getest! Ik heb een bericht gestuurd naar mijn collega's bij Guidion. Een monteur kan op locatie proberen te achterhalen waarom je verbinding zo instabiel is. Je kan een afspraak met Guidion inplannen door te bellen met 088-2000137 of te wachten totdat zij contact met jou opnemen.
Hartelijk bedankt! ik zal contact opnemen met Guidion.

Reageer