beantwoord

Internetverbinding val steeds uit

  • 13 november 2013
  • 5 reacties
  • 1291 keer bekeken

Reputatie 1
We hebben sinds 25-10-2013 het alles in 1 pakket in gebruik en werkte prima, maar de laatste dagen moet ik meerdere malen per dag het modem opnieuw opstarten omdat het internet, bellen en televisie niet werkt, terwijl de lampjes op het modem wel branden.
Na een reactie op mijn vorige mail aan telfort, dat ik het modem en tv ontvanger moest resetten (wat niets heeft geholpen) heb ik gisteren telefonisch contact gehad met de helpdesk, die heeft een analyse gedaan en zij dat de lijn stabiel is en ook niet wist wat er aan de hand is.
Volgens mij weet ik het wel en is het modem niet goed, want je start hem opnieuw op en alles werkt weer (voor zo lang het duurt)
Ik heb er nu al spijt van dat ik ben overgestapt van tele2 naar telfort, want telfort mag dan wel goedkoper zijn maar dat weegt niet op tegen de ergernis.
icon

Beste antwoord door paulcelica 16 november 2013, 23:25

Na het uitproberen van het modem van een buurman heeft alles 2 dagen perfect gewerkt, dus voor de zoveelste keer naar de helpdesk van telfort gebeld en heb na een hoop gezeur over aansluitpunt en kabels ze eindelijk kunnen overtuigen dat het echt aan het modem ligt (ik was woedend omdat ze denken dat ik een onnozel persoon ben met hun geleuter over kabels enz)
Vanmorgen nieuw modem gekregen en alles werkt weer perfect en is het probleem opgelost.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Reset het modem eens d.m.v. met een puntig voorwerp in het kleine gaatje acherin het modem te drukken gedurende 25 sec.
Reputatie 1
Heb ik al meerdere malen gedaan, maar dat helpt ook niet.
Reputatie 8
Badge +18
Staat het modem zo dicht mogelijk bij het ISRA punt max 50 cm en vervang het kabeltje eens vanaf ISRA naar modem
Reputatie 4
Badge +3
We hebben sinds 25-10-2013 het alles in 1 pakket in gebruik en werkte prima, maar de laatste dagen moet ik meerdere malen per dag het modem opnieuw opstarten omdat het internet, bellen en televisie niet werkt, terwijl de lampjes op het modem wel branden.
Na een reactie op mijn vorige mail aan telfort, dat ik het modem en tv ontvanger moest resetten (wat niets heeft geholpen) heb ik gisteren telefonisch contact gehad met de helpdesk, die heeft een analyse gedaan en zij dat de lijn stabiel is en ook niet wist wat er aan de hand is.
Volgens mij weet ik het wel en is het modem niet goed, want je start hem opnieuw op en alles werkt weer (voor zo lang het duurt)
Ik heb er nu al spijt van dat ik ben overgestapt van tele2 naar telfort, want telfort mag dan wel goedkoper zijn maar dat weegt niet op tegen de ergernis.


Erg vervelend om te lezen!

Ik wil je graag verder helpen. Hiervoor heb ik een aantal gegevens van je nodig. Maak in een privébericht je postcode en huisnummer kenbaar. Na ontvangst ga ik direct aan de slag.

Henk
Reputatie 1
Na het uitproberen van het modem van een buurman heeft alles 2 dagen perfect gewerkt, dus voor de zoveelste keer naar de helpdesk van telfort gebeld en heb na een hoop gezeur over aansluitpunt en kabels ze eindelijk kunnen overtuigen dat het echt aan het modem ligt (ik was woedend omdat ze denken dat ik een onnozel persoon ben met hun geleuter over kabels enz)
Vanmorgen nieuw modem gekregen en alles werkt weer perfect en is het probleem opgelost.

Reageer