beantwoord

Internetverbinding niet goed

• 12 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 144 keer bekeken

Ik heb helemaal geen goeie internet verbinding on mijn huis.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 14 oktober 2019, 10:48

Hallo @Hanane, een slechte internetverbinding is altijd vervelend natuurlijk. Om met je mee te kunnen denken heb ik ook wat meer informatie nodig. Je zegt dat de verbinding heel traag is, hoe traag is dat als je het test via een speedtest? En hoe gebruik je deze verbinding, is dat draadloos of met een kabel direct op de Experia Box V8? Als je het draadloos ervaart, zou je dan ook een test via een bekabeld aangesloten computer kunnen doen om te kijken wat de snelheid dan is? Dan hebben we een vergelijk.
Als je daarnaast ook je postcode en huisnummer op je forumprofiel kunt invullen kan ik de verbinding ook nakijken.
Ik hoor het graag van je als je dat gedaan hebt en wat het resultaat van de speedtest is.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Hanane , kun je s.v.p. iets concreter aangeven wat je klachten zijn?
Welk merk en type modem heb je?
Ik heb modem:Expedia box v8 ik heb heel slecht internet thuis En Heel traag
Reputatie 8
Kan aan van alles liggen.
Doorloop de volgende informatie < HIER > en vervolgreacties.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Hanane, een slechte internetverbinding is altijd vervelend natuurlijk. Om met je mee te kunnen denken heb ik ook wat meer informatie nodig. Je zegt dat de verbinding heel traag is, hoe traag is dat als je het test via een speedtest? En hoe gebruik je deze verbinding, is dat draadloos of met een kabel direct op de Experia Box V8? Als je het draadloos ervaart, zou je dan ook een test via een bekabeld aangesloten computer kunnen doen om te kijken wat de snelheid dan is? Dan hebben we een vergelijk.
Als je daarnaast ook je postcode en huisnummer op je forumprofiel kunt invullen kan ik de verbinding ook nakijken.
Ik hoor het graag van je als je dat gedaan hebt en wat het resultaat van de speedtest is.
Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Hanane, ik heb nog geen reactie van je gezien en op je forumprofiel zie ik ook nog geen gegevens staan. Als we hierin nog iets voor je kunnen betekenen hoor ik het graag van je :slight_smile:

Reageer